6 مرداد 1394
شماره خبر: 146272

فرمانده جدید نیروی انتظامی اشتهارد معرفی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

فرمانده جدید نیروی انتظامی اشتهارد معرفی شد


فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اشتهارد روز سه شنبه در آیینی با حضور مسوولان استانی و محلی معرفی شد.
دراین آیین از خدمات دو ساله سرهنگ عبدالرضا مظلومی فرمانده سابق نیروی انتظامی اشتهارد قدردانی و سرهنگ مصطفی جوکار به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان البرز در این آیین گفت: مهمترین رسالت نیروی انتظامی در مقابل هجمه های دشمن، حفظ ارزش ها و دفاع ازکیان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
سرهنگ اکبر صحرایی در مراسم تودیع ومعارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اشتهارد افزود: امروزه با توجه به رشد فناوری و افزایش تهاجم فرهنگی بیشتر قشرهای جامعه در معرض خطر هستند. وی اظهارداشت: تمام تلاش جان برکفان نیروی انتظامی، ایجاد نظم و امنیت در جامعه اسلامی است. این آیین با حضور فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و تمام مسئولان شهرستان اشتهارد در سالن شهدای فرمانداری اشتهارد برگزار شد. شهرستان اشتهارد با بیش از 35 هزار نفر جمعیت دارای یک ستاد فرماندهی و دو کلانتری 11 مرکزی و 12 بخش پلنگ آباد است.
این شهرستان در 70 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع ایرنا
ميهمان
پاسخ 12/12/1396 - 04:21 جعفر پیرخضری

با سلام خدمت فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان اشتهارد 

اینجانب سید جعفر پیرخضری ساکن شهرستان مهاباد از توابع استان آذربایجان غربی متاهل و دارای سه فرزند می باشم و همچنین کفالت مادری پیر و بیمار را عهده دار هستم که درحال حاضر دو فرزند ذکورم همزمان مشغول به انجام خدمت مقدس سربازی می باشند که پسر بزرگتر م در عجبشیر و پسر کوچکترم به نام کارزان پیرخضری در راهنمایی و رانندگی شهرستان اشتهارد مشغول انجام وظیفه می باشد. باتوجه به وضعیت بد اقتصادی و مالی واقعا قادر به تامین مخارج زندگی و ایاب و ذهاب فرزندانم و  هزینه‌ها ی تحصیل دخترم نیستم. لذا عاجزانه استدعا دارم با انتقال فرزندم کارزان پیرخضری جمعی راهنمایی و رانندگی شهرستان اشتهارد به شهرستان مهاباد و یا یکی از شهر های همجوار موافقت فرمایید. 

با تشکر فراوان 

سیدجعفر پیرخضری 

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود