22 مهر 1392
شماره خبر: 108036

فرمانده جدید انتظامی کرج معارفه شد

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

فرمانده جدید انتظامی کرج معارفه شد


سید حسین سید حقیقی با حکم سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان البرز به سمت فرمانده انتظامی شهرستان کرج برای مدت سه سال منصوب شد.
مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی شهرستان کرج پیش از ظهر دوشنبه با حضور سرهنگ حسین زنگی جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، علی اسدیان فرمانده کرج، ایوب احمدی جانشین فرمانده انتظامی کرج، جمعی از معاونان انتظامی استان و شهرستان، خانواده معظم شهدا و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان کرج در سالن فجر نیروی انتظامی برگزار شد. جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این مراسم در سخنرانی کوتاه خود از وضعیت امنیتی حاکم بر کرج ابراز رضایت کرد و گفت: با یاری خداوند و تلاش شبان روزی ماموران نیروی انتظامی در شهرستان کرج در حال حاضر هیچ مورد امنیتی خاص که آزاد دهنده باشد وجود ندارد. سرهنگ ایوب احمدی با بیان اینکه 85 درصد ستاد ناجا استان در شهرستان کرج خلاصه می شود، اظهار داشت: در بازدید و نظارت ستادی کارشناسان ناجا استان البرز و به تبع آن شهرستان کرج توانست رتبه دوم کشوری را به لحاظ کیفی و کمی از آن خود کند. وی در پایان سخنان خود اعلام کرد: بنده و همکارانم در نیروی انتظامی شهرستان کرج همانند گذشته تمام توان خود را برای پیشبرد اهداف انتظامی در کرج در همراهی با فرمانده جدید خواهیم گذاشت.
نیروی انتظامی چشم بیدار جامعه است
سرپرست فرمانداری شهرستان کرج نیز با تاکید بر وظایف سنگین نیروی انتظامی در برقراری نظم و ایجاد امنیت در جامعه اظهار داشت: نیروی انتظامی چشم بیدار جامعه است و مردم در سایه حضور آنان در جامعه در امنیت، آرامش و آسایش به امور رورانه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود