19 مرداد 1394
شماره خبر: 147091

آغاز دسته سوم مسابقات فوتبال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آغاز دسته سوم مسابقات فوتبال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد کرج


دسته سوم مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد کرج با حضور 10 تیم از ساعت 16 امروز 19 مردادماه سال جاری آغاز شده و تا بیست و پنجم مردادماه ادامه خواهدداشت.
مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی این مسابقات با حضور مسئولین برگزاری، کادر اجرایی و نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده شب گذشته در مجتمع ورزشی ایثار برگزار شد. طی این گروه بندی مسابقات در دو گروه A و B برگزار می شود که در گروه A پنج تیم کرمانشاه، آذربایجان غربی، زنجان، یزد و همدان در 8 دیدار به مصاف هم خواهند رفت. همچنین در گروه B نیز پنج تیم قم، کردستان، خراسان جنوبی، مرکزی و نجف آباد با یکدیگر رودر رو خواهند شد تا در پایان، تیم های اول و دوم هر گروه برای راه یابی به فینال و تیم های سوم هر گروه در دیدار رده بندی و برای کسب مقام سوم به رقابت بپردازند.
اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و مسئول برگزاری این مسابقات اعلام کرد: در دور اول تیم های زنجان با کرمانشاه و یزد با آذربایجان غربی از گروه A و مرکزی باقم و خراسان جنوبی با کردستان از گروه B دوشنبه 19 مردادماه، تیم های یزد با همدان و آذربایجان غربی با کرمانشاه از گروه A و خراسان جنوبی با نجف آباد و کردستان با قم از گروه B سه شنبه 20 مردادماه، تیم های آذربایجان غربی با زنجان و کرمانشاه با همدان از گروه A و کردستان با مرکزی و قم با نجف آباد از گروه B چهارشنبه 21 مردادماه، تیم های کرمانشاه با یزدو همدان با زنجان از گروه A و قم با خراسان جنوبی و نجف آباد با مرکزی از گروه B روز پنجشنبه 22 مردادماه برای صعود به دور بعدی مسابقات دیدار خواهند داشت. همچنین جمعه 23 مردادماه بازی تیم های همدان با آذربایجان غربی، نجف آباد با کردستان، زنجان با یزد و مرکزی با خراسان جنوبی به صعود تیم های اول و دوم هر گروه به دور بعدی منجر خواهد شد. با مشخص شدن تیم های اول و دوم هر گروه و طی دو بازی در مرحله نیمه نهایی در روز شنبه 24 مردادماه رقابت های نیمه هایی برگزار شده و برندگان به مرحله نهایی راه خواهند یافت.همچنین در روز پایانی مسابقات با برگزاری بازی فینال و رده بندی تیم های اول تا سوم دسته سوم فوتبال دانشجویان کشور با دریافت کاپ ها و مدال های خود فصل پایانی این رقابت های زیبا را رقم خواهند زد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود