21 مرداد 1394
شماره خبر: 147148

برندگان روز نخست دسته سوم مسابقات فوتبال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برندگان روز نخست دسته سوم مسابقات فوتبال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی


دسته سوم مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد کرج با حضور 10 تیم قم، کردستان، همدان، آذربایجان غربی، یزد، زنجان، مرکزی، خراسان جنوبی، کرمانشاه و نجف آباد آغاز شد.
در روز نخست مسابقات تیم های زنجان با کرمانشاه و یزد با آذربایجان غربی از گروه A و مرکزی باقم و خراسان جنوبی با کردستان از گروه B به مصاف یکدیگر رفتند. در این مسابقات یزد با آذربایجان غربی دیدار کردند که نتیجه 2 بر 1 به نفع آذربایجان غربی به پایان رسید. در دیدار تیم های زنجان و کرمانشاه نیز تیم زنجان با کسب 5 بر 1 برتری کامل خود در برابر کرمانشاه را به نمایش گذاشت.
از سوی دیگر بازی تیم مرکزی در برابر قم نیز با نتیجه 2 بر 3 به نفع قم به پایان رسید و تیم استان مرکزی با یک گل بیشتر به پیروزی دست یافت. در آخرین بازی روز نخست مسابقات دسته سوم فوتبال خراسان جنوبی در مقابل کردستان با 2 گل زده و 3 گل خورده بازی را به کردستان واگذار کرد. لازم به ذکر است در امروز سه شنبه 20 مردادماه از ساعت 16 الی 20 مسابقات تیم های یزد با همدان و آذربایجان غربی با کرمانشاه از گروه A و خراسان جنوبی با نجف آباد و کردستان با قم از گروه B برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود