27 مرداد 1394
شماره خبر: 147427

مراسم تکریم و بزرگداشت امامزادگان در استان البرز برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 مراسم تکریم و بزرگداشت امامزادگان در استان البرز برگزار می‌شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه مراسم تکریم و بزرگداشت امامزادگان در سطح این استان برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این مراسم، معرفی و تکریم بقاع متبرکه در استان و شهرستان‌ها است.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد صالحی با اشاره به اینکه در دهه کرامت مراسم روز ملی تکریم امامزادگان در تمام امامزادگان سطح کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت در سراسر کشور مراسم روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه هر استان به صورت ویژه برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه این مراسم در مجموع در 5 امامزاده شهرستان‌های استان البرز برگزار می‌شود، افزود: امروز مراسم بزرگداشت تکریم امامزادگان احمد و محمود در شهرستان نظرآباد با حضور مسئولان ارشد استانی، انتظامی و مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
مدیرکل اوقاف استان البرز با تاکید بر اینکه این مراسم به صورت شاخص در "امامزاده طاهر(ع)" پنج شنبه هفته جاری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تکریم امامزاده، تشدید همکاری مسئولان و تقدیر از خیرین و واقفین از جمله برنامه‌هایی است که در این مراسم صورت می‌گیرد. وی با بیان اینکه تجلیل از هیئت امنا و خادمین فعال امامزادگان نیز در این مراسم صورت می‌گیرد، یادآور شد: هدف از برگزاری این مراسم، معرفی و تکریم بقاع متبرکه در استان و شهرستان‌ها است.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود