27 مرداد 1394
شماره خبر: 147431

انشعاب برق‌های غیرمجاز در البرز جمع‌آوری می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 انشعاب برق‌های غیرمجاز در البرز جمع‌آوری می‌شود


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با تاکید بر اینکه انشعاب برق‌های غیرمجاز در این استان جمع‌آوری می‌شود، گفت: چالش انشعاب برق‌های غیرمجاز همچنان در البرز وجود دارد.
ناصر اسکندری با اشاره به اینکه وضعیت رشد بار در البرز نسبت به میانگین کشوری‌ بسیار بالا است، اظهار داشت: مساحت تحت پوشش شرکت برق در این منطقه 5 هزار و 833 کیلومتر مربع است.
وی با بیان اینکه یک میلیون و 176 هزار مشترک در استان البرز وجود دارد، افزود: ‌امسال هزار و 155 مگاوات پیک باری بود که در استان البرز ‌گذرانده شد. مدیرعامل شرکت برق البرز با تاکید بر اینکه طول شبکه توزیع برق در البرز بیش از 12 هزار کیلومتر است، خاطرنشان کرد: در شرکت توزیع برق البرز چند مشخصه وجود دارد که ضرورت دارد بر اساس این مشخصات به استان به طور ویژه نگاه شود. اسکندری با بیان اینکه رشد بالای فروش انرژی از جمله مشخصات استان است، تصریح کرد: سال گذشته نسبت به سال 92 میزان 9.2 درصد افزایش رشد مصرف را شاهد بودیم. وی با اشاره به اینکه این آمار قابل ملاحظه است، یادآور شد: میزان تلفات برق در سال گذشته 17.38 درصد بوده که این آمار نسبت به سال 92 با کاهش 2.25 درصدی رو‌به رو بوده است. وی با بیان اینکه این کاهش تلفات سبب صرفه‌جویی ریالی به میزان 7 میلیارد تومان شده است، اظهار داشت: خوشبختانه کاهش تلفات بخش برق استان خوب بوده است. مدیرعامل شرکت برق البرز با اشاره به اینکه استان نوپای البرز از ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است، گفت: امید است با هماهنگی استان و سایر دستگاه‌های اجرایی، خدمت‌رسانی خوبی به سرمایه‌گذاران انجام شود. وی با تاکید بر اینکه برق‌های غیرمجاز از جمله عوارض و مشکلاتی است که استان البرز به شدت با آن درگیر است، عنوان کرد: متاسفانه مشکل انشعاب برق‌های غیرمجاز در البرز تا به این لحظه برطرف نشده است. اسکندری با اشاره به اینکه چالش انشعاب برق‌های غیرمجاز همچنان در البرز وجود دارد، بیان کرد: بر اساس ماده 8 قانون عدم واگذاری تاسیسات به ساخت‌های غیرمجاز امکان ارائه خدمات و امکانات به این ساخت‌و سازها را نداریم. وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی و قوه قضائیه همکاری خوبی با شرکت برق در این راستا انجام داده‌اند، افزود: در نظر داریم این پدیده با یک عزم جدی در استان البرز برچیده شود و با عاملان انجام این امر برخورد صورت گیرد.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود