1 شهریور 1394
شماره خبر: 147736

عملكرد عمرانی منطقه 5 شهرداری كرج جهادی و رضایت بخش است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

عملكرد عمرانی منطقه 5 شهرداری كرج جهادی و رضایت بخش است


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)استان البرز با حضور در منطقه 5 شهرداری کرج از روند اقدامات عمرانی و خدماتی صورت گرفته در این منطقه آگاه شد و در جریان عملکرد پایگاه مقاومت بسیج راهیان نور قرار گرفت.
سردار علی استاد حسینی با همراهی فرماندهان سپاه ناحیه امام سجاد (ع)، حوزه هشت بسیج حضرت سید الشهداء (ع)، حوزه 217 شهید زین الدین و ریاست کلانتری 16 حصارک در منطقه 5 شهرداری کرج حضور یافتند و در جریان روند اقدامات صورت گرفته در این منطقه قرار گرفتند. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در این بازدید ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص کتابخوانی، ریشه بسیاری از مشکلات در جامعه را فقر فرهنگ کتاب خوانی در بین شهروندان عنوان کرد و خواستار برنامه ریزی هایی از سوی مدیران ذیربط استان در زمینه رواج فرهنگ کتابخوانی شد. سردار علی استاد حسینی در ادامه سخنان خود از نحوه عملکرد جهادی منطقه 5 شهرداری کرج و پایگاه بسیج راهیان نور کربلا این منطقه ابراز رضایت کرد و ارتقاء همکاری دستگاههای اجرائی را برای نهادینه شدن و بکارگیری اصول پدافند غیرعامل در مناطق شهری ضروری دانست. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج نیز در این رابطه اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان، شهرداری این منطقه اعلام می کند، آمادگی تامین اعتبار لازم برای تهیه کتب مورد نیاز حوزه 217 شهید زین الدین را دارد. عباس سعیدی کیا بیان کرد: این منطقه در نظر دارد همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهداء و جانبازان را با محوریت پایگاه بسیج راهیان کربلا برگزار نماید که این برنامه مورد استقبال مسئولان حاضر در جلسه قرار گرفت.
گفتنی است فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و هیئت همراه پس از اتمام این نشست به اتفاق مدیر و جمعی از مسئولان منطقه 5 شهرداری کرج از ساختمان اداری جدید این منطقه بازدید به عمل آورده و پیشرفت فیزیکی آن را رصد کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود