3 شهریور 1394
شماره خبر: 147861

مجموعه فرهنگي- تفريحي تنيس کرج ميزبان نمايشگاه عفاف و حجاب بود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مجموعه فرهنگي- تفريحي تنيس کرج ميزبان نمايشگاه عفاف و حجاب بود


معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان البرز از برگزاري نمايشگاه عفاف و حجاب در مجموعه فرهنگي- تفريحي تنيس شهرستان کرج خبر داد.
سرهنگ "سيد محمد رضا خسروي" در تشريح اين خبر گفت: با هدف مبارزه با هجمه فرهنگي و جنگ نرم دشمنان و همچنين ارايه الگوهاي غني ايراني – اسلامي درموضوع حجاب، همايش عفاف و حجاب با حضور جمعي از مسئولان استاني و پليس هاي تخصصي فرماندهي انتظامي استان البرز در پارک تنيس کرج برگزار شد. وي در ادامه افزود: اين نمايشگاه ، همزمان با فرارسيدن دهه کرامت و ميلاد کريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه(س) و در آستانه ولادت باسعادت هشتمين اختر آسمان امامت و ولايت حضرت امام رضا(ع) برنامه ريزي و برگزار شد. سرهنگ خسروي با اشاره به برنامه هاي اجرايي در اين نمايشگاه گفت: سخنراني با محوريت عفاف و حجاب در عصر ظهور با همکاري بنياد مهدويت استان البرز توسط حجت الاسلام اميني نماينده اين مرکز ، برگزاري نمايشگاه، ارايه مشاوره در خصوص مهارت هاي زندگي توسط رئيس مرکز مشاوره معاونت اجتماعي استان البرز، و ارائه اطلاعات و آگاهي بخشي به خانواده ها در خصوص آسيب هاي فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي برروي خانواده و فرزندان توسط پليس فتا و اجراي برنامه هاي مختلف فرهنگي و اطلاع رساني از "راديو نمايشگاه" از جمله اين برنامه ها بود. معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان البرز در ادامه خواستار حضور همه دستگاه ها و نهادها در ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شد و گفت: مبارزه با بدپوششي و ارايه الگوهاي درست عفاف و حجاب در جامعه و نهادينه کردن آموزه هاي دين مبين اسلام در اين زمينه، نياز به فرهنگ سازي و آموزش هاي مستمر و فراگير دارد تا جامعه با فلسفه حجاب و عفاف به درستي آشنا شود. وي درپايان با تأکيد بر اينکه برخوردهاي مقطعي در اين زمينه به هيچ وجه کافي نيست،يادآور شد: نهاد خانواده، آموزش و پرورش، آموزش عالي و بخصوص رسانه ها در فرهنگ سازي حجاب اسلامي، مبارزه با غرب گرايي و پوشش هاي وارداتي نقش بسيار چشمگيري دارند.
شرکت کنندگان در نمايشگاه که بيشتر نسل جوان و نوجوان بودند در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس از برپايي اين گونه نمايشگاهها در ترويج فرهنگ حجاب و عفاف و گرايش جوانان به حجاب و ارزشي بودن پوشش اسلامي در جهت مصون بودن جامعه از انحرافات اجتماعي استقبال کردند .



منبع:پایگاه خبری پلیس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود