4 شهریور 1394
شماره خبر: 147936

کارگاه آموزشی اصول مذاکره در کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 کارگاه آموزشی اصول مذاکره در کرج برگزار شد


کارگاه آموزشی اصول مذاکره از سوی شهرداری کلانشهر کرج برای کارکنان و مدیران روابط عمومی مناطق، سازمانها وادارات وابسته به مدیریت شهری کرج برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی که در طبقه 11شهرداری کرج برگزار شد،رضا رشید پور از مجریان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران در زمینه های اصول مذاکره و فن بیان برای حاضران به ایراد سخن پرداخت.
همچنین سعید فیروزگاه رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در این کارگاه آموزشی گفت: روابط عمومی سازمان ها و مناطق شهرداری کرج باید در ارائه عملکردی دستگاه های ذیربط موثر عمل کنند. وی با انتقاد از عملکرد برخی از روابط عمومی های سازمانها و مناطق شهرداری کرج گفت: وظیفه این روابط عمومی ها فقط نصب بنر و تابلو نیست. وی افزود: در صورتی که روابط عمومی ها به وظایف خود عمل کنندو به خوبی از عهده این وظایف برآیند نگاه مردم به عملکرد شهرداری تغییر می کند. حاج کاظم عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرج در این کارگاه آموزشی گفت: شهرداری پتانسیل های زیادی دارد و در مناطق و سازمانهای آن با توجه به کمبود اعتبار کارها و اقدامات خوب عمرانی صورت گرفته است. وی ادامه داد: به طول مثال در سال گذشته عملیات عمرانی پل حصارک کرج با اعتبار بسیار بالایی از سوی شهرداری کرج آغاز شد اما این اقدام را به شهرداری کمالشهر نسبت دادند. وی اظهار کرد: با اطلاع رسانی گسترده و مطلوب روابط عمومی ها نگاه مردم نسبت به شهرداری تغییر خواهد کرد. در این کارگاه آموزشی یک روزه تعدادی از خبرنگاران استان البرز حضور داشتند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود