20 تیر 1394
شماره خبر: 145340

عملکرد روابط عمومی های شهرداری کرج در حوزه اخبار و اطلاع رسانی رصد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عملکرد روابط عمومی های شهرداری کرج در حوزه اخبار و اطلاع رسانی رصد شد


طی فرایندی از سوی روابط عمومی ستاد مرکزی شهرداری کرج، عملکرد روابط عمومی مناطق و سازمانهای تابعه مدیریت شهری در حوزه انعکاس اخبار و عملکرد سازمانی مورد تحلیل و تجزیه قرار گرفت که در نهایت سازمان پارکها و منطقه 9 شهرداری این کلانشهر در جایگاه برتر قرار گرفتند.
طبق روال گذشته از سوی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج، آمار تعداد اخبار ارسالی و منتشر شده از تمامی سازمانهای تابعه مدیریت شهری در پایگاه خبری ارزیابی شد. با توجه به رصد اخبار واصله و منتشر شده از سازمانها و مناطق تابعه در مجموعه «پایگاه خبری مدیری شهری کرج» از ابتدای سال جاری تاکنون، روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج با تفاوت چشمگیری توانست در رتبه اول قرار گیرد. همچنین در حوزه اخبار مناطق 12 گانه نیز روابط عمومی منطقه 9 شهرداری با ارایه عملکرد مطلوب در حوزه اطلاع رسانی در رتبه نخست قرار گرفت. سازمان پارکها با 79 امتیاز در رتبه اول، سازمان زیباسازی با 24 امتیاز در رتبه دوم و سازمانهای عمران و نوسازی و فرهنگی، ورزشی و اجتماعی هریک با 22 امتیاز به صورت مشترک در رتبه سوم جای گرفتند.
در حوزه اخبار مناطق تابعه نیز مناطق 9، 5 و 4 شهرداری کرج به ترتیب با کسب 44، 28 و 23 امتیاز به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و پس از آنها مناطق 11، 10 و 2 شهرداری این کلانشهر رتبه های چهارم تا ششم را از آن خود کردند. یادآور می شود این ارزیابی مربوط به 3 ماهه نخست سال جاری است و این تحلیل و تجزیه عملکردی هر 3 ماه یکبار صورت گرفته و نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین آمار و اعداد فوق عملکرد بهتر سازمانها بویژه سازمان پارکها و فضای سبز در بحث اطلاع رسانی را متذکر می شود که در مجموع اخبار منتشره از سازمانها و مناطق تابعه در پایگاه خبری نیز این سازمان با کسب 79 امتیاز در جایگاه برتر و اول ایستاده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود