7 شهریور 1394
شماره خبر: 148062

دولت امید را در دل مردم زنده کرده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دولت امید را در دل مردم زنده کرده است


امام جمعه فردیس با تاکید بر اینکه دولت تدبیر وامید امید را در دل مردم زنده کرده است، گفت: نگرانی های حوزه اقتصادی تا حدودی برطرف شده و تورم نیز تا حدودی مهار شده که به سامان رسیدن پرونده هسته ای نیز می تواند تاثیر مثبتی در این زمینه داشته باشد.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در آیین گشایش ساختمان فرمانداری شهرستان فردیس، با بیان اینکه امید است با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی و گام های عملیاتی در این حوزه دولت بتواند وعده هایی که به مردم داده را به طور کامل عملیاتی کند، گفت: سربلندی، عزت و کارآمدی دولت و توان آن، علاوه بر اهمیت برای کشور ایران برای مستضعفان دنیا به خصوص مسلمانان که چشم به حاکمیت این کشور دارند، دارای اهمیت است. وی تصریح کرد: تاکون 47 اداره در شهرستان فردیس مستقر شده اند و در سال گذشته مقرر شده بود که اقدامات لازم برای استقرار آموزش و پرورش در این شهرستان انجام شود، اما این اتفاق نیفتاد که دستور تسریع آن از سوی آموزش و پرورش استان و استاندار البرز باید صادر شود. امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به جمعیت دانش آموزی حدود 70 هزار نفری فردیس، خواستار تسریع در استقرار اداره آموزش وپرورش این شهرستان شد. وی افزود: 12 سال گذشته موضوع شهرستان شدن فردیس مطرح بود که با اعلام این امر روحیه تازه ای برای شهروندان این شهرستان ایجاد و قدم های خوبی برداشته شد. وی گفت: باید شورای شهر و شهرداری شهرستان فردیس مستقل شود و امیدوارم در انجام این امر تسریع شود چراکه در کشور تنها یک استثنا برای شهرری و شمیرانات وجود دارد که با مصوبه مجلس است ولی در نقاط دیگر مثل فردیس باید با استقرار شورا و شهرداری این شهر هویت پیدا کند. وی با بیان اینکه امسال وعده هایی برای افتتاح و اجرای طرح های عمرانی داده شده است، گفت: مساله خیابان فرگاز که باید به موازات جاده ملارد ایجاد شود، زودتر باید تحقق پیدا کند و بودجه آن تصویب شود. امام جمعه فردیس گفت: از شورا و شهرداری کرج انتظار داریم تا زمان استقلال شورا و شهرداری فردیس اقدامات شایسته ای برای این شهرستان انجام دهند. ایمانی افزود: مردم شهرستان فردیس انسان های قدرشناس و قدردانی هستند وقتی کسی کاری انجام می دهد شاهد تقدیر مردم بودیم و حضور آنها در صحنه پررنگ تر می شود. وی با بیان اینکه بحث بهداشت و درمان از دیگر مشکلات اساسی فردیس به شمار می رود، اظهار داشت: با حضور دکتر درفشی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خلیل انتظارات بیشتری پیدا کردیم و علیرغم تلاش های صورت گرفته در این حوزه تاکنون اقدام اساسی صورت نگرفته است.
ایمانی افزود: شهرستان حدود 600 هزار نفری فردیس حتی یک تخت بیمارستانی وجود ندارد و این در حالی است که در مشکین دشت ساختمانی وجود دارد که از استحکام خوبی برخوردار است که قرار بود با مصوبه شورای شهر برای بیمارستان اختصاص پیدا کند، اما اجرایی نشد و این مساله باید در دستور پیگیری قرار داده شود. وی با بیان اینکه وضعیت ترافیک و بحث مترو بسیار جدی است و با تخلیه مسافران مترو در میدان شهید سلطانی به حجم ترافیک فردیس افزوده می شود، گفت: راه اندازی خط 2 مترو کرج می تواند بسیار به نفع مردم کرج و فردیس واقع شود و ساختن پل در این زمینه به هیچ وجه جوابگو نیست.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود