11 شهریور 1394
شماره خبر: 148309

مرکز دیالیز بیمارستان امام جعفر صادق (ع) ساوجبلاغ راه‌اندازی می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مرکز دیالیز بیمارستان امام جعفر صادق (ع) ساوجبلاغ راه‌اندازی می‌شود


مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ از راه‌اندازی مرکز دیالیز بیمارستان امام جعفر صادق (ع) این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.
مهدی سلیمان فلاح بعد از ظهر امروز در بازدید از بیمارستان اظهار داشت: توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در این شهرستان و افزایش خدمات درمانی تخصصی از مهمترین اولویت‌های ما است. وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به نیاز این شهرستان به مراکز درمانی تخصصی لذا با تدابیر اندیشیده شده به زودی مرکز دیالیز در بیمارستان امام جعفر صادق این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
این مسئول در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی مرکز آی سی یو نیز در این بیمارستان خبر داد و افزود: این دو مرکز با همیاری یک خیر در اوایل مهر امسال به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.
سلیمان فلاح با اشاره به انجام 17پروژه عمرانی در سال 93 شامل ساخت، تعمیر و تجهیز و بهبود استاندارد مراکز و خانه‌های بهداشت با اعتباری بالغ بر 8/1 میلیارد تومان گفت: در سال جاری نیز 18 پروژه با اعتباری بالغ بر2/2 میلیارد تومان در دست اجرا داریم.
*نان بدون جوش شیرین در نانوایی‌های ساوجبلاغ
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود با بیان اینکه نانوایی‌های این شهرستان بدون جوش شیرین نان به مردم ارائه می‌دهند افزود: با اقدامات انجام شده می‌توانیم بگوییم تنها شهرستان در کل کشور هستیم که نانوایی‌ها نان بدون جوش شیرین به مردم ارائه می‌دهند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود