23 شهریور 1394
شماره خبر: 149055

170 بسیجی ساوجبلاغی از مناطق عملیات غرب کشور بازدید کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 170 بسیجی ساوجبلاغی از مناطق عملیات غرب کشور بازدید کردند


فرمانده سپاه ساوجبلاغ گفت: 170 بسیجی از این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیات جنگی غرب کشور بازدید کرده و در این سفر معنوی بار دیگر با آرمانهای امام راحل ، شهدا و ولایت تجدید میثاق کردند.
سرهنگ پاسدار علی لشکری افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انس گرفتن نوجوانان و جوانان با فرهنگ غنی اسلام و آشنا شدن نسل نو با فرهنگ جهاد و ایثار، الگو برداری از سیره شهدا را از اهداف مهم این سفر معنوی ذکر کرد. وی اظهار کرد: در این سفر 5 روزه راویان و کارشناسان رشادت های رزمندگان اسلام را در دوران هشت سال دفاع مقدس را در بخش های مختلف تشریح کردند. لشکری افزود: در این سفر مسابقات فرهنگی و آموزشی نیز برای آشنایی بیشتر بسیجیان با وصایای شهدا، اخلاق اسلامی ، بصیرت شناسی و عملیات مختلف را در دوران جنگ تحمیلی عنوان می کنند. وی ادامه داد: شهدا با جانفشانی انقلاب را در مقابل دشمنان بیمه کردند و اکنون ما وظیفه داریم برای ادای دین خود نسبت به این اسوه های آسمانی انجام وطیفه کنیم. فرمانده سپاه ساوجبلاغ تاکید کرد: دشمن برای مقابله با ملت ایران جنگ نرم را طراحی و اجرایی کرده که لازم است همه ما با فرهنگ ایثار و شهادت و تبعیت محض از ولایت فقیه در این مبارزه نرم دشمن را بار دیگر شکست دهیم.
شهرستان ساوجبلاغ که در دوران هشت سال دفاع مقدس 630 شهید تقدیم انقلاب کرده است با 270 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری غرب کرج مرکز البرز قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود