26 شهریور 1394
شماره خبر: 149322

انضباط معنوي ضامن صيانت و سلامت ماموريت هاي پليس

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 انضباط معنوي ضامن صيانت و سلامت ماموريت هاي پليس


فرمانده انتظامي استان البرز گفت : اگر همه نظارت ها برداشته شود اين انضباط معنوي است كه همچنان صيانت و سلامت ماموريت ها را تضمين مي کند.
سردار "کامراني صالح" در بازديد از قسمت هاي مختلف کلانتري 32 حصارک بالا شهرستان کرج بر انضباط ظاهري و معنوي کارکنان تاكيد کرد و اظهارداشت: برقراري امنيت و نظم از جمله وظايف پليس بوده و اين امر نيز در صورتي محقق مي‌شود كه ابتدا پليس به عنوان برقرار كننده نظم و امنيت از يك نظم و انضباط معنوي و ظاهري بسيار قوي برخوردار باشد . وي با تاکيد بر لزوم اهميت کار پليس در بين مردم و اينکه سيماي ظاهري پليس خود اولين نشانه پليس شايسته و اسلامي است، بيان داشت: انضباط ظاهري و معنوي دو مولفه اساسي در ناجا است. سردار کامراني صالح با تاکيد بر جنبه معنوي انضباط ادامه داد: اگر همه نظارت ها برداشته شود اين انضباط معنوي است كه همچنان صيانت و سلامت ماموريت ها را تضمين مي کند و بايد همه فرماندهان خود پيشگام در اين حوزه از انضباط باشند .
فرمانده انتظامي استان البرز، جلب رضايت مردم و رعايت حقوق شهروندي را اساس ماموريت هاي نيروي انتظامي دانست. وي با تاکيد بر ضرورت رعايت حقوق شهروندي و تکريم مراجعان به مراکز انتظامي خصوصا يگان هاي اجرايي به عنوان سر انگشتان ناجا، اضافه کرد: رضايتمندي مردم باعث مي شود که پليس در فعاليت هاي خود نقش بهتري داشته باشد تا بتواند بهتر با مردم ارتباط برقرار کرده و با همکاري آن ها به مهمترين وظيفه اش که تامين امنيت است عمل کند. سردار کامراني صالح افزود: در کشور ما نيروي انتظامي به عنوان مهمترين سازمان برقراري نظم و امنيت اجتماعي شناخته شده و با توجه به اين وظيفه خطير و حساس، برقراري و حفظ امنيت و آرامش شهروندان يکي از دغدغه هاي مهم پليس است. فرمانده انتظامي استان البرز با بيان اينكه اولويت پليس جلب حداكثري رضايت مردم است، افزود: بزرگترين سرمايه پليس، اعتماد مردم است، از اين رو پليس بايد در پي کسب اعتماد مردم تلاش کند.#





منبع:پایگاه خبری پلیس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود