29 شهریور 1394
شماره خبر: 149447

تجلیل خانواده های شهدا و جانبازان ازمدال آور آسیایی در فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 تجلیل خانواده های شهدا و جانبازان ازمدال آور آسیایی در فردیس


جمعی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان شهرستان فردیس با حضور در منزل علیرضا کریمی کشتی گیر قهرمان آسیا از وی تجلیل کردند.
علیرضا کریمی کشتی گیر قهرمان آسیا، اردیبهشت ماه امسال در همایش واجب فراموش شده (امر به معروف و نهی از منکر)، مدال طلای خود را به خانواده شهید محمود توفیقیان از شهدای امر به معروف و نهی از منکر اهدا کرد. برهمین اساس خانواده های معظم شهدا و جانبازان برای قدردانی از این حرکت ارزشمند قهرمان آسیا به دیدار وی رفتند تا از او و خانواده اش تجلیل کنند.
خانواده شهید محمود توفیقیان ضمن اهدای لوح سپاس و یک هدیه ، مدال طلای قهرمان آسیا را دوباره برگردن علیرضا کریمی آویختند تا به یاد این شهید در عرصه های ورزشی با خود همراه داشته باشد. شهید محمود توفیقیان از بسیجیان فردیس سال 1387 حین تذکرلسانی برای رعایت شئونات اخلاقی درانظار عمومی، جان خود را ازدست داد. رییس هیات رزمندگان اسلام شهرستان فردیس نیز دراین دیدارصمیمی گفت: علیرضا کریمی در همایش واجب فراموش شده بزرگداشت شهید محمود توفیقیان تنها شهید امر به معروف ونهی از منکر استان البرز که اریبهشت ماه سال جاری برگزار شد مدال طلای آسیا را به خانواده شهید توفیقیان اهدا کرد که حرکتی ارزشمند و تحسین برانگیز بود. قاسمی افزود: این کشتی گیر سال گذشته در مسابقات جهانی بخاطر دفاع از آرمان های والای انقلاب ومردم مظلوم فلسطین دربرابر کشتی گیراسرائیلی حاضر نشد. رییس هیات رزمندگان اسلام شهرستان فردیس از فضایل اخلاقی و روحیه پهلوانی علیرضا کریمی قهرمان جهان تجلیل کرد.
علیرضا کریمی کشتی گیر شهرستان فردیس نیز گفت: قهرمانان واقعی شهدایی هستند که از ملت ما دفاع کردند و آرامش امروز که در جامعه حاکم است مدیون خون شهدا هستیم. در این مراسم مادر شهید محمود توفیقیان به نمایندگی از مادران شهداء فردیس هدیه ای به مادر علیرضا کریمی اهدا کردند. همچنین پدر شهید علی کنگرانی از شهدای اقتدار به نمایندگی از خانواده های معظم شهدا هدیه ای به پدر علیرضا کریمی اهداء کرد و از زحمات وی بخاطر تربیت چنین فرزندی قدردانی به عمل آورد. سیدجمال موسوی از جانبازان 70 درصد و از همرزمان شهید باکری به نمایندگی از جانبازان شهرستان فردیس به بیان خاطراتی از رشادتهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پرداخت و هدیه ای به نمایندگی از جانبازان به علیرضا کریمی اهداکرد. همچنین لوح سپاس از سوی هیات رزمندگان اسلام شهرستان فردیس به علیرضا کریمی و خانواده شهید توفیقیان اهدا شد. در این دیدار نیز محمد کرمانی مسوول باشگاه شفق و مربی کشتی علیرضا کریمی گفت : علیرضا از سن نوجوانی در این باشگاه کار خود را شروع کرد وهمیشه روحیه جوانمردی خود را به نمایش گذاشت. وی افزود: علیرضا کریمی الگوی بسیار مناسبی برای جوانان کشور است و دارای آینده ای روشن در کشتی است و با توجه به گرفتن سهمیه المپیک توسط ایشان و با توجه به اینکه فنی ترین کشتی گیر در مسابقات آمریکا انتخاب شد. کرمانی از عدم توجه مسوولان استان البرز و همچنین شهرستان فردیس نسبت به چنین قهرمانانی گلایه کرد و خواستار توجه بیشتر مسوولان از لحاظ اقتصادی و تامین زندگی این کشتی گیر فردیسی شد. شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهرکرج مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود