29 شهریور 1394
شماره خبر: 149481

ولایت پذیری رزمندگان، ناکامی دشمنان را پس از هشت سال دفاع مقدس به دنبال داشت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ولایت پذیری رزمندگان، ناکامی دشمنان را پس از هشت سال دفاع مقدس به دنبال داشت


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز یکی از مهمترین دلایل پیروزی رزمندگان ایران اسلامی را ولایت پذیری و تبعیت از رهبری دانست و گفت: این امر موجب ناکامی دشمنان شده است.
سردار علی استاد حسینی در گردهمایی بسیجیان کارکنان ادارات کل استان البرز که در آستانه هفته دفاع مقدس در مرکز تربیت مربی کشور مستقر در کرج برگزار شد، افزود: دفاع مقدس رزمندگان ایرانی در مقابل دشمنان هشت سال به طول انجامید ولی صدام آرزوی یک وجب از خاک کشورمان را با خود به گور برد. وی این دستاورد را نتیجه فاکتورهایی همچون رهبری و ولی فقیه دانست و اظهار داشت: همان دلیلی که موجب ناکام ماندن و شکست انقلاب های کشورهای دیگر اسلامی شده، نداشتن رهبری واحد است. وی گفت: اطاعت از ولی فقیه به عنوان نخستین شاخصه قدرت و قوت ایران در پیروزی هایش است بطوریکه حتی در وصیت نامه های شهدا به این نکته تاکید شده است. فرمانده سپاه استان البرز انقلاب اسلامی ایران را اولین انقلابی دانست که وابسته به غرب و شرق نبوده و افزود: روزی که انقلاب ما به پیروزی رسید برای اولین بار شعار نه شرقی و نه غربی سرداده شد که موجب خشم دشمنان شد. وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران منافع نامشروع غرب و شرق و نظام سلطه که ادعای آزادی دارند را در ایران قطع کرده بود در حالیکه تعریف آنان از آزادی و حقوق بشر بر اساس منابع خودشان است و این واژه ها بازیچه دست آمریکائیهاست.
به گفته سردار استاد حسینی، نظام سلطه آزادی ایران را غیرمشروع و مستبدانه می داند در حالیکه در کشور ما پس از پیروزی انقلاب بیش از 30 انتخابات برگزار شده و نظامی بر اساس رای و انتخاب مردم روی کار است در حالیکه در کشورهای وابسته به آمریکا و اسراییل حتی یک انتخابات برگزار نمی شود و حکومت موروثی است. وی افزود: کشورهایی همچون عربستان که دست نشانده غرب است حتی کوچکترین آزادی ها از زنان همچون رانندگی، تحصیل و ... را گرفته اند. وی اظهار داشت: آمریکا و نظام سلطه به قدری از انقلاب اسلامی در ایران خشمگین شد که به روش های مختلف همچون جنگ ها و نزاع های داخلی، ترور و حتی کودتا در پی برانداختن نظام اسلامی ایران شد و پس از شکست در این طرح ها، جنگ با عراق را به سردمداری صدام به راه انداخت.
هشت سال دفاع مقدس، سومین جنگ جهانی بود
سردار استاد حسینی گفت: جنگ جهانی اول و دوم به معنای واقعی جنگ جهانی نبودند زیرا عده ای کشور به عنوان متفق در مقابل کشورهای متحد جنگیدند در حالیکه سومین جنگ جهانی و واقعی ترین آنان هشت سال دفاع مقدس بود. وی ادامه داد: زیرا در این جنگ، 36 کشور به همراهی عراق به صورت مستقیم وارد جنگ بر علیه ایران شدند و مابقی کشورها به جز یکی دو کشور به صورت غیر مستقیم و کشور ما با اعتقاد به خداوند و اتکا به رهبری و ایمان مردم توانست در مقابل تمامی آن ها بایستد. حدود 500 نفر از بسیجیان ادارات کل استان البرز در این گردهمایی یک روزه شرکت کردند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود