31 شهریور 1394
شماره خبر: 149587

رزمایش نیروهای مسلح و نمایشگاه یادیاران در حصارک کرج برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 رزمایش نیروهای مسلح و نمایشگاه یادیاران در حصارک کرج برگزار می‌شود


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: رزمایش نیروهای مسلح و نمایشگاه یادیاران در منطقه عمومی حصارک کرج عصر امروز با سخنرانی استاندار البرز برگزار می‌شود.
سردار علی استادحسینی در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح مستقر در استان البرز ، اظهار داشت: عزت امروز ایران اسلامی ثمره تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا و از خود گذشتگی این عزیزان است.
وی افزود: این مجاهدت‌های شهدا و جانبازان و نیز خانوادهای آنان بوده که سبب موقعیت کنونی کشور در جهان شده است و این بزرگواران نور چشم ما هستند‌. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: رژه نیروهای مسلح استان البرز نشان‌دهنده آمادگی و اقتدار امروز آن‌ها است. سردار استادحسینی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در این هفته در استان البرز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: رزمایش نیروهای مسلح و نمایشگاه یادیاران در منطقه عمومی حصارک با سخنرانی سید حمید طهایی عصر امروز برگزار می‌شود. وی اظهار داشت: اگر امروز در دنیا عزتی داریم این عزت مرهون خون شهداست. فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به لزوم آشنایی با راه‌های نفوذ دشمن گفت: برنامه‌های متنوعی نیز در حوزه آشنایی با جنگ نرم به مناسبت هفته دفاع مقدس در البرز برگزار می‌شود.




منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود