5 مهر 1394
شماره خبر: 149796

اجرای طرح خدمات رایگان پزشکی در نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اجرای طرح خدمات رایگان پزشکی در نظرآباد


فرمانده سپاه نظرآباد از به اجرا درآمدن طرح خدمات رایگان پزشکی در روستاهای این شهرستان به مناسبت هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.
سرهنگ پاسدار علی کوه خیل افزود: این طرح درمانی با هدف برخورداری ساکنان روستایی این شهرستان از خدمات درمانی و بهداشتی رایگان و ارتقای سلامت خانواده ها با مشارکت پزشکان بسیجی در نظرآباد به اجرا در آمد. وی اظهار کرد: پزشکان بسیجی خدمات درمانی لازم را در کنار تامین دارو نسخه به ساکنان مناطق محروم از جمله روستای عشایری گلدره در قالب تیم های سیار پزشکی ارائه دادند. وی بیان کرد: پزشکان بسیجی این شهرستان این اقدام معنوی را در هفته گرامیداشت دفاع مقدس با هدف یادآوری ایثار و همدلی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.
کوه خیل ادامه داد: بسیجیان این شهرستان در بخش های عمرانی و جهادی در مناطق روستایی ، بهسازی مدارس ، کشاورزی ، آموزشی و تربیتی نیز خدمات ارزنده ای ارائه می دهند. وی تاکید کرد: بسیج یک نیروی مردمی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش پشتوانه ای در پیروزی جنگ تحمیلی داشته است و در سال های پس از جنگ نیز در رشد و تعالی کشور نقش تاثیر گذاری داشته است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود