28 شهریور 1391
شماره خبر: 11745

خدمات رایگان پزشکی در نظرآباد به مردم ارائه می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

خدمات رایگان پزشکی در نظرآباد به مردم ارائه می‌شود

سپیدار آنلاین: فرمانده سپاه شهرستان نظرآباد گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس خدمات رایگان پزشکی توسط پزشکان به مردم ارائه می‌شود.
بهمن مهدوی یگانه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: پیروی از دستورات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و توکل به خدا از مهم‌ترین عوامل پیروزی ما در دوران هشت سال دفاع مقدس بود. وی ادامه داد: دشمن بعثی با حمله به ایران اسلامی از همه طرف مورد حمایت بود و تصور می‌کرد ظرف مدت کمتر از یک ماه می‌تواند ایران را به تصرف در آورده و به اهداف شوم خود برسد. این مسئول با بیان اینکه اقتدار،‌ شجاعت، ولایتمداری و روحیه ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان در آن زمان سبب شد که دشمن هرگز نتواند به خواسته‌های شوم خود دست پیدا کند و همیشه شکست خورده میدان باشد. یگانه افزود: امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل امروز ترویج داده و آرمان‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را به نسل امروز انتقال دهیم و آنان را موظف بر حفظ این آرمان‌ها نماییم. وی خاطرنشان کرد: البته امروز نوجوانان و جوانان در جبهه دیگری در نبرد با دشمن هستند لذا امروز سلاح ما قلم و دانش ماست که باید برنده‌تر از قبل باشد. فرمانده سپاه نظرآباد گفت: باید نسل امروز را نسبت به اقدامات شوم دشمنان هوشیار و آگاه کرده و آنان را برای مبارزه جدی آماده نماییم. مهدوی یگانه با بیان این که امروز دشمن با تهدید و تحریم در نظر دارد تا به اهداف شوم خود نزدیک شود افزود: تهدید و تحریم دشمنان علیه ایران برای ملت تازگی نداشته و ملت ایران می‌دانند که با این اقدامات شوم دشمن چگونه کنار بیایند. وی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته دفاع مقدس در این شهرستان اشاره کرد و گفت: 110 برنامه فرهنگی و ورزشی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس آماده شده است که این برنامه‌ها همزمان با هفته دفاع مقدس در مساجد، پایگاه‌های بسیج، مدارس، مراکز دانشگاهی و فرهنگسراها اجرا می‌شود.
برگزاری رژه نیروهای مسلح در نظرآباد
فرمانده سپاه نظرآباد در ادامه سخنان خود به برگزاری رژه نیرهای مسلح در نظرآباد اشاره کرد و متذکر شد: گلباران مزار شهدا، تکریم خانواده شهدا، برگزاری نمایشگاه‌ها و مسابقات و تجدید میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همچنین ارایه خدمات رایگان پزشکی توسط پزشکان بسیجی به مردم از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته است.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود