13 مهر 1394
شماره خبر: 150407

افتتاح کلانتری 17 شهرک بعثت فردیس با حضور فرمانده انتظامی استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

افتتاح کلانتری 17 شهرک بعثت فردیس با حضور فرمانده انتظامی استان البرز


کلانتری 17 شهرک بعثت فردیس با حضور فرمانده انتظامی استان البرز ، امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس و جمعی از مسئولین شهرستان فردیس در محل کلانتری شهرک بعثت مشکین دشت شهرستان فردیس افتتاح شد .
در این مراسم امام جمعه شهرستان فردیس ضمن تبریک هفته ناجا بر تلاشگران این عرصه و تشکر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فردیس گفت : امروز شاهد افتتاح افتتاح کلانتری بعثت آخرین حلقه از 17 حلقه پاسگاه های انتظامی استان البرز هستیم . وی با تأکید بر مردمی بودن نیروی انتظامی گفت : هرقدر نیروی انتظامی مردمی باشد امنیت بیشتری در جامعه حاکم خواهد بود چرا که مردم از هر قشری و با وجود بالاترین امکانات به امنیت نیاز دارند و نیروی انتظامی برای استقرار امنیت به مشارکت مردم نیازمند است . دکتر ایمانی اظهار داشت : مردم باید با نیروی انتظامی همکاری کنند ، نیروی انتظامی و قوه قضائیه نیز باید پناه و امید مردم برای برقراری امنیت و جلوگیری از جرائم باشند . درادامه مراسم سردار بخشعلی کامرانی صالح ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی امنیت را مهمترین نیاز هر جامعه دانست وگفت : در هرجامعه ای هرکس هر قدمی را برای کمک به نیروی انتظامی و تأمین نیاز های مادی از قبیل تأمین مکان برای استقرار کلانتری ها ، تجهیزات و امکانات آن بردارد به استقرار و توسعه امنیت در جامعه کمک نموده است و تلاش برای ارتقای امنیت جامعه یک وظیفه همگانیست . وی تلاش نیروی انتظامی فردیس به فرماندهی سرهنگ احمدی ظرف 2 سال گذشته را بسیار خوب عنوان کرد و گفت : با وجود بالا بودن حجم معضلات اجتماعی در استان ، ظرف 6 ماه گذشته بیش از 5 هزار طرح عملیاتی و پاکسازی توسط نیروی انتظامی استان البرز انجام شده که بخش عمده ای از آنها در حوزه فردیس و با تلاش نیروهای انتظامی این شهرستان صورت گرفته است . سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت : در 6 ماه گذشته بیش از 3.5 تن مواد مخدر کشف و بیش از 14 هزار نفر در خصوص مواد مخدر دستگیر شدند و در همین مدت حدود 500 هزار تماس با پلیس 110 داشته ایم . وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص لزوم جلوگیری از قاچاق کالا و ارز گفت : جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و فرهنگسازی در این خصوص بستر ساز اقتصاد مقاومتی است که درحوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان البرز بیش از 252 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط نیروی انتظامی کشف شده است . کامرانی صالح با بیان این نکته که امنیت آسان بدست نمی آید و استقرار آن ایثارگری می خواهد گفت: با وجود افرادی چون شهید مرادی که در عملیات دستگیری سارقین مسلح و در راه برقراری امنیت در جامعه جان خود را نثار کرد بحمدالله اکنون شاهد کاهش 6 درصدی مجموعه سرقتهای استان هستیم . در بخش دیگری از این مراسم فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فردیس نیز با تشکر از شهرداری و معتمدین مشکین دشت برای استقرار و افتتاح کلانتری 17 بعثت گفت : افتتاح کلانتری 17 بعثت یکی از 70 برنامه ایست که نیروی انتظامی شهرستان فردیس در هفته ناجا دارد .
وی افزود : استقرار این کلانتری از سال 78 به عنوان آخرین کلانتری استان البرز مصوب شد و در زمینی به مساحت 2300مترمربع با زیربنای 513 متر مربع احداث و در سال 90 تحویل نیروی انتظامی گردیده و اکنون شاهد افتتاح آن هستیم . سرهنگ ایوب احمدی مرز کلانتری بعثت را در ضلع جنوبی کلانتری مشکین دشت ، درضلع شرقی کلانتری 16 طالقانی و در غرب کلانتری 25 محمدشهر عنوان کرد و ادامه داد: شرکت لکوموتیوسازی مپنا ، دانشگاه علمی کاربردی ، اردوگاه شهید رجائی ، نمایشگاه بین المللی استان البرز و شهرداری مشکین دشت در حوزه استحفاظی این کلانتری قرار دارند که امیدواریم با وجود این کلانتری شاهد ارتقای امنیت در شهرک بعثت و کل حوزه این کلانتری باشیم . در پایان حکم ریاست این کلانتری به سرگرد فردین امینی داده شد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود