16 مهر 1394
شماره خبر: 150593

آغاز فعالیت های ویژه هفته ملی کودک در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آغاز فعالیت های ویژه هفته ملی کودک در البرز


فعالیت های شاد و هیجان انگیز در مراکز کانون استان البرز،لبخند را بر لب کودکان نشاند.
تمامی مراکز استان،بر نامه های ویژه ای را برای مخاطبان تدارک دیده اند . هم زمان با آغاز هفته ملی کودک،در مرکز مجتمع کرج با حضور دانش آموزان فعالیت های ویژه ای از جمله قصه گویی ،کاردستی (نقاشی روی سنگ)،کارگاه ادبی و اجرای مسابقات و بازی های شاد و کودکانه برگزار شد . میترا فرهادیان مسئل مرکز گفت در برنامه های سال 94 ویژه هفته ملی کودک قصد داریم لبخند را به معنا واقعی به کودکان هدیه کنیم و نظیر تمام ایام سال فعالیت هایی برایشان اجرا کنیم که از انجام آن لذت ببرند.
لبخند بزنید و از دیگران هم بخواهید لبخند بزنند
فاطمه علیپور مسئول مرکز شماره دو کرج در آغاز برنامه ها ضمن بیان این جمله گفت:هر آدمی خودش سازنده ی شادی هایش است و از کودکان ونوجوانان خواست که با توجه به شعار امسال روز جهانی کودک ((دنیا با لبخند کودکان زیباست)) روزهای پر از لبخند را برای خود و دیگران بسازند. در این مرکز هم چنین ،نیز با توجه به نام گذاری ایام این هفته،کارگاه های سلامت و ایمنی و آشنایی با هنر قالی بافی برگزار شد و در کارگاه سلامت و ایمنی که به مناسبت عنوان اولین روز هفته ،برگزار شده بد،آزاده فورگت،متخصص و روان شناس ،در خصوص مراقبت از سلامتی و سه عنصر مهم در این زمینه یعنی تغذیه،خواب و ورزش کردن با اعضا این مرکز به بحث و گفتگو پرداخت . فریبا علی محمدی مادر آتوسا نقدی پور از اعضا مرکز ،کارگاه قالی بافی را به جهت آشنایی اعضا با هنر ایران زمین برگزار کرد و ضمن آشنایی اعضا با ابزار قالی بافی از جمله (چاقو،قلاب،دف و نخ ) برای آنان مکراحل این کا ررا از ابتندا تا انتها شرح و ضمن معرفی نقشه و اهمیت آن در قالی بافی بخشی از طرح را در حضور اعضا کامل کرد گفتنی است این کارگاه ها و هم چنین کارگاه هنر نقاشی با موضوع (( خاطره کودکی )) در نوبت عصر ویژه اعضا دختر مرکز و روز پنج شنبه 16 مهر ماه نیز در نوبت صبح برای اعضا پسر برگزار می شود . پذیرایی با سیب میوه ی سلامتی از دیگر فعالیت های این مرکز در اولین روز هفته ملی کودک بود.
حضور آتش نشان در مرکز هشتگرد
گفتنی است درمرکز هشتگرد نیز کارگاه آشنایی با اصول ایمنی با دعوت از یک آتش نشان برگزار و اعضا در روزی که به نام کودک،سلامت و ایمنی برگزار شده بود با نکات لازم ،آشنا شدند .مهری فلاح،معاون فرهنگی و طاهره گرمسیری ،کارشناس فرهنگی استان البرز نیز در مراکز 2 و مجتمع حضور یافته و از برنامه های این مراکز بازدید کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود