18 مهر 1394
شماره خبر: 150670

استقبال جوانان اشتهاردی از اردوهای جهادی بسیج سازندگی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

استقبال جوانان اشتهاردی از اردوهای جهادی بسیج سازندگی


مسئول بسیج سازندگی اشتهارد گفت : حضور بیش از 100 نفر از جوانان اشتهاردی در اردوهای جهادی بسیج سازندگی در مناطق محروم استان در تابستان نشانه اشتیاق آنها به روحیه جهادی و عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی می باشد.
محمد رضا هادی مسئول بسیج سازندگی شهرستان اشتهارد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : حضور بیش از 100 نفر از جوانان اشتهاردی در اردوهای جهادی بسیج سازندگی در مناطق محروم استان نشانه اشتیاق آنها به روحیه جهادی و عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی می باشد. هادی در خصوص فعالیت های انجام شده توسط گروه های جهادی اشتهارد بیان داشت: گروه جهادی محلات ثامن الائمه (ع) با حضور در روستاهای قانلی بلاغ و قره ترپاغ از توابع شهرستان اشتهارد علاوه بر فعالیت های فرهنگی نسبت به مرمت و زیباسازی مدرسه، کتابخانه و مسجد این روستاها اقدام نمودند.
وی ادامه داد : گروه جهادی قاسم ابن الحسن یکی دیگر از گروه های جهادی این شهرستان با حضور در روستای محروم پرگه طالقان نسبت به تکمیل ساخت مسجد و همچنین لایروبی انهار اقدام و موجب رضایت اهالی روستا را فراهم نمودند. هادی ابراز امیدواری کرد که در آینده با برنامه ریزی های انجام شده شاهد حضور بیشتر جوانان در عرصه های سازندگی، خدمات رسانی و محرومیت زدایی در قالب اردوهای جهادی در سطح شهرستان و استان باشیم .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود