22 مهر 1394
شماره خبر: 150990

بررسی سه هزار و ٢٠٠پروژه از دانشگاه های علوم پزشکی در معاونت توسعه

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بررسی سه هزار و ٢٠٠پروژه از دانشگاه های علوم پزشکی در معاونت توسعه


مشاور معاون توسعه وزارت بهداشت از ارائه و بررسی سه هزار و 200پروژه از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد و ساماندهی نیروی انسانی در دانشگاه ها را از مهمترین پروژه های بررسی شده در این معاونت عنوان کرد.
دکتر علیرضا جدیان در حاشیه بیست و هشتمین همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه که پیش از ظهر چهارشنبه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در محل تالار لوتوس کرج در حال برگزاری است، گفت: با توجه به اهمیت موضوع کنترل منابع و پشتیبانی واحدها و سایر معاونت ها، برنامه ای برای پایش این مهم از سال پیش آغاز و نرم افزاری روی سرور وزارتخانه نصب شده که دانشگاه های علوم پزشکی کشور گزارش برنامه های خود را از این طریق ارائه می دهند. به گفته وی همچنین وب سایتی برای تبادل افکار و هماهنگی بین دانشگاه های علوم پزشکی طراحی و راه اندازی شده است.
دکتر جدیان با اشاره به اینکه برای بررسی پروژه های دانشگاهی تا کنون ماهانه بیش از دو نشست با دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شده است، افزود: در نشست امروز که تا بعد از ظهر ادامه دارد، به صورت مستند روند پیشرفت پروژه های دانشگاه ها بررسی می شود. مشاور معاونت توسعه وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: تا کنون حدود سه هزار و 200پروژه از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ارائه و بررسی شده که این ارزیابی ها همگی در محل دانشگاه صورت گرفته است. دکتر جدیان گفت: از پروژه های مهم بررسی شده ساماندهی نیروی انسانی در دانشگاه ها بوده که از اهمیتی قابل توجه برخوردار است. مشاور معاونت توسعه وزارت بهداشت یادآور شد: در این برنامه ریزی ها از سند آمایش معاونت آموزشی برای منطقه بندی دانشگاه ها استفاده کردیم که بر این مبنا 10 دانشگاه و زیر گروه های این دانشگاه ها در نظر گرفته شدند. وی در این همایش گزارشی از آخرین وضعیت برنامه عملیاتی ستاد و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ارائه داد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود