25 مهر 1394
شماره خبر: 151086

-اعزام سالمندان تحت حمایت کمیته امداد البرز به مشهد مقدس

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

-اعزام سالمندان تحت حمایت کمیته امداد البرز به مشهد مقدس


به مناسبت روز سالمند تعداد 40 نفر از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد استان البرز به زیارت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در شهر مقدس مشهد اعزام شدند.
سیدهادی کرابی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد در تشریح این خبر گفت : كليه هزينه هاي اين اردوی زیارتی توسط كميته امداد و خیرین تأمين شده است و مددجویان بطور رایگان در این اردو شرکت نمودند. وي اظهار داشت : ایجاد روحیه معنوی و تقویت بنیه دینی از جمله اهداف اعزام سالمندان تحت حمايت به سفرهای زیارتی است. این مسئول تصريح كرد : اولویت اعزام به مشهد مقدس در غالب حج فقرا انجام شد و برای کسانی بوده که ناتوان ، بیمار و یا اولین بارشان باشد. معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان افزود : این سالمندان به مدت پنج روز و با همکاری كميته امداد و خيرين به مشهد مقدس اعزام شدند . وي بيان كرد : خدمت و احترام به سالمندان و تلاش در راستای رفع مشکلات آنان یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در این نهاد است. کرابی با اشاره به اجرای طرح حج فقرا یادآور شد : طرح حج فقرا یکی از طرح های کمیته امداد است و مطابق آن ، نیازمندانی که کمتر موفق شده اند به زیارت امام رضا (ع) مشرف شوند ، در قالب این طرح و با مساعدت نیکوکاران به مشهد مقدس اعزام می گردند .
وی با اشاره به حمایت های همیشگی خیران استان البرز افزود : مردم نوعدوست استان در تمام شرایط ، حامی مددجویان کمیته امداد هستند و امیدواریم این همکاری ها در آینده نیز تداوم یابد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود