28 مهر 1394
شماره خبر: 151309

همایش آشنایی با قوانین اصناف درکمیته امداد البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

همایش  آشنایی با قوانین اصناف درکمیته امداد البرز برگزار شد


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز از برگزاری همایش آشنایی با قوانین اصناف با حضور 300 مجری طرح اشتغال در سالن اجتماعات امام مهدی (عج) استان البرز خبر داد .
شاهین رضایی در تشریح این خبر اظهار داشت : همایش آشنایی با قوانین اصناف با حضور اساتید مجرب و مجریان طرحهای اشتغالی که از کمیته امداد تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند ، برگزار شد . وی با اشاره به ادامه روند ارائه تسهیلات به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد افزود : این تسهیلات به منظور افزایش ظرفیت اشتغالزایی مددجویان در قالب طرح‌های خوداشتغالی و اشتغال خانگی و طرح‌های توسعه کشاورزی به مددجویان اعطا می شود . معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان البرز تصریح کرد : یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد حمایتی ایجاد فرصت‌های کار و تلاش بیشتر برای خانواده‌های نیازمند است . رضایی گفت : در این راستا ، کمیته امداد اسباب کار ، آموزش‌های لازم و تسهیلات اشتغال برای متقاضیان و مددجویانی که از توان کار برخوردار هستند ، فراهم نموده تا بتوانند از فرصت اشتغال به شکل بهتر و شایسته تری استفاده کنند . وی خاطر نشان کرد : تسهیلات کشاورزی ، مشاغل خانگی ، صنایع دستی ، دامپروری و دامداری از جمله وام‌هایی است که توسط کمیته امداد البرز به مددجویان پرداخت میگردد . وی با اشاره به اینکه این تسهیلات در رشته‌های مختلف شغلی اعطا میگردد ، گفت : وام‌های اشتغالزایی کمیته امداد در سه قالب‌ کارانگیزی ، توان‌افزایی و خودکفایی پرداخت می شود .
رضایی با بیان اینکه برای خدمت رسانی به مددجویان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود یادآور شد : این نهاد به منظور ارتقای سطح بینش مددجویان این نهاد اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف می‌کند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود