2 آبان 1394
شماره خبر: 151511

امام جمعه کرج: دشمنی آمریکا با ملت ایران ادامه دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

امام جمعه کرج: دشمنی آمریکا با ملت ایران ادامه دارد


نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با اعلام اینکه راه نجات ملت ها جز اتحاد درمقابل استکبار جهانی نیست گفت : دشمنی آمریکا با ایران اسلامی و ملت ایران ادامه دارد .
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج افزود: از مهمترین وقایع هفته گذشته نامه مقام معظم رهبری به رییس جمهوری در باره موضوع برجام بود که نکات مهمی را در برداشت . وی ادامه داد: این نامه سند مهمی در پرونده هسته ای ایران و خاطره مردم است که بعدها دیگران قضاوت می کنند و جای هیچ شبهه ای نیست و نکات شفاف بیان شده است . امام جمعه کرج اضافه کرد: طی دوسال گذشته نیز رهبری تحت تاثیر فضای سازی ها نبوده و مسیر را مشخص کردند و با صلابت، حق از جانب ایشان مطرح شد . نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت:نعمت ولی فقیه در کشور همین است که حرف آخررا در دیپلماسی دولتها نمی زنند بلکه یک انسان فقیه عادل که به غیر از خدا به چیز دیگری توجه ندارد،حق را بیان می کند . وی خاطرنشان کرد: متن نامه به رییس جمهوری نیز مهم است. خواسته همه ملت ایران است و ان چیزی که دراین بحث مهم است این نکته بوده که دشمنی جمهوری اسلامی با شیطان بزرگ ادامه خواهد داشت. حسینی همدانی افزود:دنبال کنندگان برجام تاکیدات مقام معظم رهبری و تذکرات ایشان درباره نکات مبهم و ضعف ساختاری را مد نظر قرار دهند تا کشور متحمل ضرر نشود . وی یادآورشد: مواردی که رهبری درباره برجام مطرح کردند با وسواس مد نظرآقایان باشد تا در موارد یاد شده برای مردم در عمل نشان داده شود . نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با تاکید بر دشمن شناسی و بصیرت از سوی مردم و مسوولان گفت:نفوذ همه جانبه بزرگترین تهدید امروز دشمنان به شمارمی رود . حسینی همدانی افزود: امروز ملت ایران اسلامی با تمام توان در مقابل دشمنان ایستادگی می کند اما از این نکته نباید غافل بود که دشمن شگردهای مختلفی را بکار می گیرد . وی ادامه داد: مهمترین شگردهای امروز دشمنان نفوذ فرهنگی و سیاسی است که با شبهه انداختن در مسلمات دینی، در تلاش برای بی اثر کردن ارزش ها هستند . امام جمعه کرج گفت: نتیجه این رخنه و نفوذ در دستگاههای فرهنگی و سیاسی آثار بدی دارد که نمونه آن را در تاریخ اسلام و واقعه کربلا در کشتن حجت خدا دیدیم. نماینده ولی فقیه دراستان البرز افزود: دین است که درتمام دنیای مستکبران ایستاده و باید با بررسی تمام جوانب راه نفوذ دشمنان راکه توسط ایادی داخل انجام می شود، بست . حسینی همدانی گفت: به برکت اهل بیت عصمت (ع) امروز راه نفوذ استکبار درایران اسلامی بسته شده و بسته خواهد ماند. بطوریکه شاهد آن هستیم تمام تلاش دشمنان با کاهش حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، پس از محرم و صفر نقش برآب می شود . وی تاکید کرد: اما باید همیشه لباس جنگ را برتن داشت چراکه دشمن هیچگاه از توطئه های خود دست برنمی دارد و روشهای دیگر را امتحان می کند . امام جمعه کرج درادامه به سالروز تشکیل سازمان ملل برای دفاع از حقوق بشر اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروز شاهد آن هستیم بسیاری از کشورهای زورگو از این مجمع برای سلطه بیشتر خود استفاده می کنند و اخیرا در فاجعه یمن این سازمان بین المللی چه نقشی داشت یا در انتفاضه فلسطین جلوچشم مردم هزاران کودک و انسان بی گناه کشته می شوند درحالی که این سازمان هیچ موضعی ندارد. امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به تاسوعای حسینی، گفت: آن چیزی که از حماسه عباس بن علی (ع) می آموزیم آن است که تاآخرین لحظه ایستادگی کنیم و بصیرت و حمایت از ولی الله داشته باشیم .
وی تاکید کرد: در جنگ با دشمن بصیرت لازم است ودشمن شناسی از وظایف مهم آحاد جامعه است . حسینی همدانی خاطرنشان کرد: در دوران ستم شاهی رابطه کشورایران با آمریکا خوب بود اما با این وجود قانون کاپیتولاسیون برعلیه ملت ایران تصویب شد تا راه نفوذ و سلطه گری بیشتری باز شود که توسط امام (ره) برملا شد . وی اضافه کرد: اکنون آمریکا رسما اعلام کرده که دشمن قسم خورده ماست و دریک سال اخیر هریک از مسوولان آمریکا که سخن گفتند به موضوع دشمنی با ایران اسلامی پرداختند .عدالت و شخصیت ولای سقای دشت کربلا از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج به آنها پرداخت .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود