5 مهر 1393
شماره خبر: 129982

مبارزه با تروریسم بهانه استکبار جهانی برای نفوذ در دیگر کشورها است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مبارزه با تروریسم بهانه استکبار جهانی برای نفوذ در دیگر کشورها است


نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج، گفت: مبارزه با تروریسم بهانه استکبار جهانی برای نفوذ در کشورهای مستقل است.
حجت الاسلام و المسلمین 'سید محمد مهدی حسینی همدانی ' درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج با بیان این مطب افزود: استکبار جهانی و آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم بدنبال دخالت در حاکمیت کشورهای مستقل و وارد به خاک آنها هستند. وی با بیان اینکه ایران اسلامی تنها کشوری است که استکبار جهانی نتوانسته در آن نفوذ پیدا کند یادآورشد که این مهم به برکت جانفشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس و آرمانهای انقلاب اسلامی است. امام جمعه کرج با تاکید بر حفظ عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ، ادامه داد: یکی از فرصت های جمهوری اسلامی در سیاست خارجی سفر رییس جمهوری به نیویورک برای شرکت در اجلاس سران کشورهاست که بصورت سالیانه برگزارمی شود . وی با اشاره به مواضع رییس جمهوری در اجلاس سران در نیویورک گفت: مواضع رییس جمهوری خوب بود و باید مراقب باشیم تا مسائل حاشیه ای که در برخی مواقع متن را تغییر می هد ما را غافل نکند. حسینی همدانی گفت: این اجلاس فرصتی است که می توان در آن مطالبات به حق ملت ایران را بیان و از حقانیت و مظلومیت کشورمان دفاع کرد. نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد که باید مراقب بود تا کاری انجام نشود تا به اقتداری که مقام معظم رهبری به مناسبت های مختلف بر تقویت آن تاکید داشته اند خدشه وارد شود. وی خاطرنشان کرد: درسال گذشته استکبار به بهانه های مختلف با افزایش تحریم ها و اتهامات مختلف بر ملت ایران فشار وارد کرد. امام جمعه کرج با نامناسب توصیف کردن اقدامات دیپلماسی کشورمان در سال گذشته، گفت: برخی رفتارهای دیپلماسی کشورمان در سال گذشته دلخوری مقام معظم رهبری را در پی داشت. حسینی همدانی اضافه کرد: ولله به برکت خون شهدا از کیان انقلاب اسلامی دفاع می شود و اگر درست عمل کنیم دیگر کشورها بدنبال ما می آیند و اگر کوتاه بیایم آنچنان موضوع خراب می شود که جبران آن سخت است. وی در ادامه با محکوم کردن اظهارات اخیر نخست وزیر انگلیس نیز تاکید کرد: جواب ملت ایران به دولت انگلیس همان جوابی است که تا کنون به امریکا و اسراییل داده اند.
در موضوع ازدواج با سیره ائمه اطهار فاصله زیادی داریم
نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه اول نماز جمعه کرج نیز با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) افزود: مهمترین آموزه این ازدواج ساده زیستی بود که باید الگوی جوانان امروز جامعه ما باشد زیرا در موضوع ازدواج با سیره ائمه اطهار فاصله زیادی داریم. حسینی همدانی اضافه کرد: ورود فرهنگ بیگانه ، زیاده خواهی و چشم هم چشمی از مشکلات ازدواج های امروز است که سن ازدواج را افزایش داده است. امام جمعه کرج با اشاره به اینکه مبنای استحکام خانواده مهربانی ومودت است ادامه داد: این درحالی است که با افزایش سن ازدواج امنیت روانی جامعه بهم خورده و تبعات سنگین اجتماعی برای جامعه ایرانی بوجود آورده است. هفته دفاع مقدس ، پیروزی ملت یمن و سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) توجه به عدالت اجتماعی از دیگر موضوعاتی بودند که امام جمعه این هفته کرج به آنها پرداخت.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود