3 آبان 1394
شماره خبر: 151542

محکومیت شرکت‌ ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی در البرز به 12 میلیارد تومان جریمه نقدی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

محکومیت شرکت‌ ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی در البرز به 12 میلیارد تومان جریمه نقدی


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی استان البرز از سال 89 تعرفه مازاد از مشترکین خود دریافت می‌کرد، گفت: این شرکت به 12 میلیارد و 400 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.
علی‌اکبر مختاری اظهار داشت: یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی استان که در بحث خصوصی‌سازی واگذار شده بود متاسفانه از سال 89 تعرفه مازاد از مشترکین خود دریافت می‌کرد. وی با تاکید بر اینکه کمیته پایش متشکل از عوامل پلیس فتا، تعزیرات، سازمان زیرساخت و اداره‌کل فناوری ارتباطات در راستای کشف تخلف اقدامات لازم را انجام و پرونده تشکیل دادند، افزود: رای قطعی این پرونده صادر شده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز با اشاره به اینکه این شرکت به بالغ بر 12 میلیارد و 400 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مرحله ابلاغ رای به محکوم‌علیه هستیم. وی با اشاره به دو پرونده قاچاق کالا در استان البرز گفت: یکی از این پرونده‌ها مربوط به قاچاق پوشاک است که 600 میلیون تومان محکومیت را برای متخلفان به همراه داشته است. مختاری عنوان کرد: این محموله به صورت جاساز در کانتینر بوده به‌طوری که انتهای کانتینر را با ورقی جوش داده و عمق داخل کانتینر و بیرون آن متفاوت بود. وی با بیان اینکه کالای قاچاق این محموله به نفع دولت ضبط شده است، یادآور شد: کشف کالای قاچاق پوشاک، کیف و کفش از سه دستگاه خودرو در محور تهران- کرج یکی دیگر از پرونده‌های مذکور بود که حدود 144 میلیون تومان محکومیت و ضبط کالا را به همراه داشت.
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز با اشاره به اینکه این پرونده سه متهم داشت که برخورد قانونی با این افراد صورت گرفت، افزود: این افراد سعی داشتند کالاهای قاچاق را به استان تهران منتقل کنند.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود