7 آبان 1394
شماره خبر: 151818

خسارت خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در سیل سیجان را پرداخت شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

خسارت خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در سیل سیجان را پرداخت شد


با پی گیری کمیته امداد ، شرکت بیمه طرف قرار داد خسارت 5 خانواده تحت حمایت کمیته امداد را که در حادثه سیل سیجان دچار خسارت شده بودند ، پرداخت کرد.
سید هادی کرابی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد با بیان این خبر اظهار داشت : کارشناسان بیمه با توجه به خسارات وارد شده به منازل 5 خانواده تحت حمایت کمیته امداد ساکن در روستای سیجان جاده چالوس پس از بررسی نهایی به آنها پرداخت شد. وی تصریح کرد : چندی پیش کلیه خانوارهاي تحت حمايت اين نهاد در برابر حوادث غير مترقبه شامل سيل ، زلزله ، طوفان وآتش سوزی بيمه شدند .
این مسئول گفت : موضوع بيمه حوادث پرداخت غرامت معین در صورت تاييد خسارت و جبران هزینه‌های ناشی از وقوع حوادث مشمول بیمه حوادث غير مترقبه و سوانح طبيعي است. کرابی با بیان اینکه خانوارهاي مددجويان تحت پوشش كميته امداد غالبا در مناطق محروم سکونت دارند افزود : منازل این خانوارها به دلیل واقع شدن در بافت های ضعیف و فرسوده شهری و همچنین روستایی در مواقع بحران ، بيشترين آسيب ها را متوجه مي شوند . وی بیان کرد : با اجراي طرح بيمه حوادث ، در صورت بروز حادثه ، بخش قابل توجهی از مشکلات مددجويان در این زمینه مرتفع مي شود . معاون حمایت و سلامت کمیته امداد یادآور شد : وقوع این حوادث علاوه ‌بر بروز تلفات ، خسارت‌های مختلفی نیز به تاسیسات زیربنایی ، اماکن مسکونی و تجاری ،‌ واحدهای تولیدی ، صنعتی و کارخانه‌ها ، باغات و محصولات کشاورزی ، دام و طیور وارد کرده و امنیت و اقتصاد مردم را با خطر روبرو می کند ، بنابراین اقدام به بیمه نمودن از ضروریات است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود