9 آبان 1394
شماره خبر: 151842

حمایت کمیته امداد از دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش درنظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

حمایت کمیته امداد از دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش درنظرآباد


کمیته امداد شهرستان نظرآباد هزینه ای بابت تهیه البسه و ملزومات به حساب دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد واریز کرد.
مجید امیریان مدیر کمیته امداد شهرستان نظرآباد با بیان این خبر اظهار داشت : بر این اساس اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال به حساب تعداد 337 دانش آموز و دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد واریز کرد. وی تصریح کرد : این نهاد در صدد است ، با کمک به فراهم شدن شرایط مناسب تحصیلی ، موجبات رشد و شکوفایی فرزندان تحت پوشش کمیته امداد را فراهم کند .
این مسئول مهمترین برنامه دانش آموزان را کسب دانش و ارتقای سطحی علمی ارزیابی کرد و گفت : دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد باید با بهره گیری از امکانات این نهاد ، پله های ترقی و پیشرفت را طی و فردی اثرگذار در جامعه باشند . امیریان افزود : ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای برای توانمندسازی و کسب مهارت زندگی نیز از برنامه‌های زیربنایی کمیته امداد امام خمینی (ره) محسوب می‌شود .
مدیر کمیته امداد شهرستان نظرآباد یادآور شد : به کارگیری تمام ظرفیت ها در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در راستای تامین نیازهای معنوی ، فرهنگی ، آموزشی و مهارتی آنان امری ضروری است که کمیته امداد به این مقوله توجه ویژه ای دارد.


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود