9 آبان 1394
شماره خبر: 151905

تخلفات تبلیغاتی برخی از داوطلبان احتمالی البرز گزارش شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تخلفات تبلیغاتی برخی از داوطلبان احتمالی البرز گزارش شده است


رئیس دفتر شورای نگهبان استان البرز از ارسال تخلفات تبلیغاتی داوطلبان احتمالی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در این استان خبرداد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی ر در جمع خبرنگاران، افزود: درایام عزاداری سالار شهیدان شاهد تبلیغات زودهنگام برخی از داوطلبان احتمالی انتخابات تحت لوای مقدسات مردم بودیم. وی ادامه داد: استفاده از زیارت عاشورا همراه با عکس داوطلب، برپایی ایستگاه های صلواتی و نمایش تصاویری از داوطلب در این ایستگاه ها به همراه نام حزبی که داوطلب درآن است از جمله تخلفات تبلیغاتی دراین ایام بود که گزارش شده است. رییس دفتر شورای نگهبان استان البرز خاطرنشان کرد: براساس قانون جدید انتخابات این نوع تبلیغات زودهنگام تخلف و ممنوع بوده و قوه قضاییه و نیروی انتظامی می توانند به طور مستقیم با متخلف برخورد کنند. وی گفت: امروز دراستان البرز شاهد حضور برخی از برگزارکنندگان انتخابات در جلسات گروهی و تبلیغاتی داوطلبان احتمالی هستیم که تذکرات لازم داده شده است.
این مسوول اضافه کرد: کسانی که از مقدسات مردم به نفع شخصی استفاده می کنند مرتکب حرکتی منفی و تخریبی می شوند و به نوعی موج سواری تلقی می شود تا از فرصت ها به نفع خود بهره ببرند.
وی خاطرنشان کرد: مردم نیز باید نسبت به این نوع رفتارها که برخلاف قانون نیز است موضع داشته و توجه لازم را اعمال دارند. روحی یزدی در خصوص حضور نمایندگان فعلی مجلس در برخی از برنامه ها، گفت: حضور این افراد نیز اگر به صورت تبلیغاتی باشد ثبت می شود و اگر به قصد انجام کارهای عادی و روزمره صورت گیرد، تبلیغات زودهنگام محسوب نمی شود. رییس دفتر شورای نگهبان استان البرز با تاکید براینکه تایید صلاحیت هیچ داوطلبی تعیین نشده است، اضافه کرد: شورای نگهبان بررسی صلاحیت ها را آغاز نکرده و مباحث مطرح شده دراین زمینه بی پایه و اساس است.وی یادآورشد: اکنون تمام تلاش ها برای امانت داری از آرای مردم است تا مردم با اطمینان خاطر در پای صندوق های رای حضور یابند. روحی یزدی گفت: یکی از فرصت هایی که مردم حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی نشان می دهند، انتخابات است که باید هرچه باشکوهتر آن را برگزار کرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود