12 آبان 1394
شماره خبر: 152051

ظرفیت تعاونی‌ها برای ارتقای بهداشت و درمان به کارگیری شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ظرفیت تعاونی‌ها برای ارتقای بهداشت و درمان به کارگیری شود


دبیرکل اتاق تعاون کشور با بیان اینکه از فعالیت‌های بخش بهداشت و درمان حمایت می‌کنیم، گفت: ظرفیت تعاونی‌ها برای ارتقای بهداشت و درمان به کارگیری شود.
ماشاالله عظیمی اظهار داشت: بیمارستان مریم کرج، یکی از مجموعه‌های آبرومند در حوزه بهداشت و درمان در استان البرز است. وی با بیان اینکه نامگذاری این مجموعه به نام بیمارستان کودک و مادر اقدام خوبی است، افزود: پشتکار سرمایه‌ هر کاری است از طرفی این گروه شایستگی لازم را برای انجام این کار دارد. دبیرکل اتاق تعاون کشور با تاکید براینکه خوشنامی، تخصص و پشتکار می‌تواند چارچوب تصمیم انجام یک کار باشد که خوشبختانه این عوامل در مجموعه بیمارستان مریم مشهود است، خاطرنشان کرد: جریان کار تعاون با سایر بخش‌ها متفاوت است چراکه این بخش کمترین زحمت را برای سیستم بانکی داشته است. عظیمی با بیان اینکه این مجموعه نمونه کار تعاونی را از خود نشان می‌دهد، تصریح کرد: بخش درمان جزء بخش اولویت دار برای کشور است که در برخی از مناطق نیاز به پوشش بهتری دارد.
وی با اشاره به اینکه نیاز به بخش درمان باید نسبت به نفر تغییر یابد، یادآور شد: اگر می‌خواهیم نسبت تلفات به حداقل برسد در این حوزه باید به بخش آموزش به خوبی توجه شود. وی با بیان اینکه باید فضای کشور و جامعه به سمت روش‌های طبیعی برای زایمان و استفاده کمتر از روش‌های تهاجمی حرکت کند، گفت: روش تهاجمی به سلامت کودک و مادر آسیب می‌رساند از طرفی نباید حداکثر استفاده از متدهای علمی نیز فراموش شود. دبیر کل اتاق تعاون کشور با تاکید بر اینکه ارتباط فضا و توجه به اشخاص محیط به عنوان بهداشت کار بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: باید در کنار فعالیت اقتصادی کلمه شرافتمندانه با روابط اقتصادی به آن اضافه شود. وی با اشاره به اینکه اتاق تعاون نماینده تعاونی‌ها و از این ظرفیت باید در ارتقای بخش بهداشت و درمان استفاده کرد، گفت: در راستای ارتقا سطح آموزش عمومی در امر بهداشت و درمان تمام تلاش خود را معطوف می‌کنیم.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود