15 تیر 1392
شماره خبر: 28002

وزیر بهداشت آموزش پزشکی را از درمان جدا نکند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

وزیر بهداشت آموزش پزشکی را از درمان جدا نکند


سپیدار آنلاین: رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز آموزش پزشکی تحت نظر وزارت بهداشت را امتیاز این حوزه دانست و گفت: وزیر بهداشت آموزش پزشکی را از درمان جدا نکند.
محمدحسن ناصری با بیان اینکه حضور وزرای مختلفی را در کشور تجربه کرده ایم، گفت: وزیر بهداشت خوب باید ضمن تعامل با مجموعه دولت، تعامل بسیار سازنده ای نیز با سایر قوا و مسئولان داشته باشد. وی افزود: وزیر بهداشت دولت یازدهم باید عمده فعالیت خود را بر آموش پزشکی، بهداشت و درمان، پیشگیری و ارتقای آن متمرکز کند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز درباره عملکرد دولت دهم نیز گفت: هر یک از مسئولان که در این جایگاه قرار می گیرند شاید نتوانند ایده های خود را به منصه ظهور برسانند، اما سعی در خدمتگزاری دارند.
وزیر بهداشت آموزش پزشکی را از درمان جدا نکند
ناصری با بیان اینکه هر یک از مسئولان حوزه سلامت نقاط ضعف و قوت خود را دارند،‌ اظهار داشت: مسئولان در این حوزه به تجربه بسنده کرده اند، در حالی که وزیر بهداشت باید مانند رئیس بیمارستان ها علم مدیریت نیز داشته باشد. وی وجود آموزش پزشکی تحت نظر وزارت بهداشت را یکی از امتیازات این حوزه دانست و گفت: وزیر بهداشت دولت یازدهم آموزش پزشکی را از حوزه درمان جدا نکند؛ همچنین معضل دارو

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود