13 آبان 1394
شماره خبر: 152192

45 تن ماهی فاسد در البرز کشف شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

45 تن ماهی فاسد در البرز کشف شد


دادستان مرکز استان البرز در نشست با خبرنگاران به تشریح چند موضوع مهم از جمله آبیاری اراضی کشاورزی با فاضلاب و تهدید سلامتی مردم ، کشف 45 تن ماهی فاسد، نابسامانی تعرفه های بیمارستانی و پرونده اختلاس پرداخت.
حاجی رضا شاکرمی در گفت وگو با خبرنگاران به جدیدترین رویداد قضایی استان پرداخت و اظهار داشت:به تازگی فردی وارد کردن 74تن ماهی قصد بسته بندی و توزیع آن در استان البرز را داشت که بررسی ها نشان داد مقدار 45تن آن فاسد و غیر قابل استفاده است. وی ادامه داد: این فرد ماهی را از جنوب وارد استان کرده بود که قبل از توزیع 45 تن آن از چرخه مصرف خارج شد. شاکرمی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بخشی از اراضی کشاورزی استان با استفاده از آب فاضلاب آبیاری می شود، گفت: این رویه سلامتی مردم را به مخاطره می اندازد. وی اظهار داشت: در قسمت های از استان البرز مانند محمد شهر، ماهدشت و ولد آباد زمین های کشاورزی با بافاضلاب صنعتی مخلوط شده است.دادستان مرکزی البرزگفت: برخی افراد با اجاره کردن زمین های کشاورزی اقدام به کشت انواع سبزی با استفاده از آب فاضلاب می کنند که به سلامتی مردم آسیب می زند . وی بیان داشت: به تازگی ازبخشی از این اراضی بازدید شد که موضوع را باجدیت دنبال می کنیم.دادستان مرکزی البرز در بخش دیگری از سخنانش به مسائل درمانی استان اشاره کرد و گفت: به برخی ازموضوعات بهداشت و درمان استان ورود کرده ایم تا وضعیت خدمات دهی و تعرفه ها را ازجمل ه وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره) بررسی کنیم . شاکرمی گفت: موضوع تعرفه ها و نحوه خدمات رسانی وبحث درمان به لحاظ بهداشتی وغیره در دست بررسی است.
دستگیری مهتم به اختلاس در خارج از کشور
دادستان مرکزی استان البرز به موضوع دستگیری یک متهم به اختلاس در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس اشاره کرد و اظهار داشت: پرونده این متهم در زمینه کسب مال نا مشروع در دست بررسی است.
شاکرمی افزود: این فرد با همدستی شش نفر دیگر متهم به کسب مال نامشروع هستند که همدستان وی تحت تعقیب قرار دارند. وی به موضوع 30 پرونده قضایی مهم از جمله اختلاس دراستان البرز اشاره کرد و گفت: این پرونده ها در بخش های مختلف مانند دریافت پورسانت، رشوه، ارتشا وغیره است. دادستان کرج به موضوع پرونده یک مرکز نگهداری معلولان در البرز اشاره کرد و گفت: طبق بررسی ها درنگهداری معلولان این مرکز قصورشده است و در این زمینه حکم کیفرخواست صادرشده است .
وی در خصوص صدور احکام قضایی برای برخی خبرنگاران استان البرز
اظهار داشت: اینکه احکام عجیب و غریب در خصوص برخی خبرنگاران صادرشده ، درست نیست ، قاضی می تواند حکم شلاق، حبس و جزای نقدی صادرکند و نظرمن این است که مطبوعات را ببینیم.
شاکرمی در عین حال تاکید کرد که اگر حیثیت جامعه زیر سئوال برود موردپسند هیچ کس نیست . وی از اهانت، توهین، افترا، نشراکاذیب، به کار بردن الفاظ رکیک به عنوان جرم نام برد و گفت: قاضی می تواندشلاق حبس و جزای نقدی صادر کند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود