20 آبان 1394
شماره خبر: 152639

شورای فرهنگ عمومی فردیس تاکنون تاثیرگذار نبوده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

شورای فرهنگ عمومی فردیس تاکنون تاثیرگذار نبوده است


رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس گفت: به علت برخی مشکلات، نشست های این شورا در حل مشکلات فرهنگی منطقه بی تاثیر بوده است.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس افزود: نمی خواهم بگویم که هیچ کاری نمی کنیم اما می طلبد یک مقدار همت بیشتری را در این خصوص داشته باشیم. وی گفت : در سفره خانه های سنتی باید بیشتر ورود پیدا کنیم که این معضل هنوز سرجایش است. ایمانی افزود: بدحجابی و توزیع لوح های فشرده مبتذل از مواردی است که باید به صورت کارشناسانه به آنها پرداخته شود. امام جمعه فردیس با بیان اینکه دین اسلام برگرفته از فطرت انسان ، عفاف و حجاب است ؛ یادآور شد: اگر در جامعه ای زن به جایگاه واقعی خود دست نیابد به ارزش های اسلامی در آن جامعه خدشه وارد خواهد شد. رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس گفت: ما در شورای فرهنگ عمومی انتظار نداریم اعضای شورا و مسئولان وارد اجرا شوند و مراسم وبرنامه برگزار کنند.
ایمانی افزود: دستگاه اجرایی مصوبات را اجرا و شورای فرهنگ عمومی مشکلات را پیگیری کند. امام جمعه فردیس اظهار داشت: برنامه های فرهنگی و مذهبی در حیطه شورای فرهنگ عمومی است است و باید بیشتر کار کرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود