27 آبان 1394
شماره خبر: 153110

برگزاری دومین سالگرد درگذشت کوروش صوفیه در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برگزاری دومین سالگرد درگذشت کوروش صوفیه در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران


مراسم دومین سالگرد درگذشت کوروش صوفیه، دانشجوی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران که آبان سال 92 بر اثر برق گرفتی درگذشت، روز شنبه(30 آبان) در این دانشگاه برگزار خواهد شد.
علی جعفری، معاون دانشجویی پردیس کشاورزی با اشاره به ایمنی تاسیسات و ساختمان‌های این دانشگاه برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث ناگواری گفت: مدتی پس از وقوع حادثه درگذشت کوروش صوفیه در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران کمیته ایمنی زیر نظر رئیس پردیس تشکیل شد تا ایمنی خوابگاه‌ها و تاسیسات پردیس مورد بررسی قرار بگیرد. وی افزود: از زمان تشکیل این کمیته تا کنون کارهای زیادی برای ایمنی پردیس به خصوص ایمنی خوابگاه‌های دانشجویی پسران و دختران انجام شده است. جعفری به مهمترین اقدام صورت گرفته توسط کمیته ایمنی پردیس کشاورزی اشاره کرد و گفت: سیم کشی خوابگاه‌های قدیمی به طور کامل و با هزینه‌ای زیاد تعویض شد به طوری که به عنوان مثال در یکی از این ساختمان‌ها 70 تا 80 میلیون هزینه صرف تعویض سیم کشی و برقراری سیم اتصال به زمین شد.
این مسئول ادامه داد: علاوه بر این با تشکیل یک تیم کارشناسی تمامی نقاط حادثه خیز پردیس مورد بررسی و شناسایی قرار گرفت و رفع خطر شد. جعفری خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت دانشجویی پردیس کشاورزی، اهتمام جدی به مسائل رفاهی دانشجویان است به همین دلیل با مساعدت‌های فراوانی که در این زمینه رخ داده است؛ از یکسال پیش تا کنون تغییر معناداری در رضایت دانشجویان ایجاد شده است. معاون دانشجویی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران یادآورشد: در حال حاضر و با تجربه حادثه تلخی که در مورد فوت کوروش صوفیه رخ داد کوچکترین نقصی که در تاسیسات خوابگاهها رخ می‌دهد سریعا برطرف می‌شود. وی افزود: سیم کشی‌های خوابگاهها به طور کامل اصلاح شده است و سیستم اطفا حریق تاسیسات نیز به طور منظم و دقیق کنترل می‌شود. جعفری تصریح کرد: قبلا خوابگاهها و تاسیسات پردیس اوضاع نامناسبی داشت ولی در این مدت با هزینه سنگینی که در این حوزه صورت گرفته است بسیاری از آنها تعمیر، اصلاح و نوسازی شده‌اند. وی افزود: در حال حاضر نگرانی خاصی از ایمنی خوابگاههای پردیس کشاورزی وجود ندارد و امنیتی نسبی در آن برقرار است که لازم است این اقدامات در باقی ساختمان‌های پردیس نیز انجام شود. معاون دانشجویی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران در پایان گفت: با استخدام یک شرکت مشاور برق در پردیس کشاورزی، از نقطه خطر عبور کرده‌ایم و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود