1 آذر 1394
شماره خبر: 153314

قاتل و مقتول حادثه محله رسالت هر دو معتاد بودند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

قاتل و مقتول حادثه محله رسالت هر دو معتاد بودند


محمد قیومی دادستان شهرستان نظرآباد گفت: دو شخص معتاد در محله رسالت بر سر پهن کردن بساط دستفروشی با هم مجادله می کنند که در نهایت یکی از آنها با یک چاقوی میوه خوری دیگری را به قتل می رساند.
هفته پیش در شهرستان نظر آباد استان البرز فردی به دلیل یک ضربه چاقوی میوه خوری به قتل رسید و قاتل نیز که از نتیجه خشمش مبهوط مانده بود، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد. محمد قیومی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نظر آباد در خصوص این درگیری گفت: دو دستفروش که قصد فروش میوه را داشته و هر دو نیز به ماده شیشه معتاد بودند، بر سر پهن کردن بساط خود با هم درگیر می‌شوند که در نهایت منجر به فوت یکی از آنها می گردد. وی افزود: قتل با یک چاقوی میوه خوری ساده صورت گرفته است اما از انجا که بدن مقتول در اثر استعلام ماده شیشه ضعیف تر از حد معمول شده بود در دم جان می دهد. این مقام قضایی با اشاره به اینکه قاتل متأهل است، افزود: در صورت عدم رضایت اولیای دم، قاتل محکوم به قصاص نفس خواهد بود.
40 درصد قتل‌ها با سلاح سرد انجام می‌شود
مسئولان قضایی از کشته شدن حدود 7 هزار نفر با سلاح سرد طی 7 سال در کشور خبر داده‌اند. این در حالی است پلیس نیز با آمارهای رسمی خود به این گفته صحه می‌گذارد و می‌گوید که حدود ۴۰ درصد قتل ها در کشور با سلاح سرد انجام می‌شود و در این قتل‌ها از چاقو، قمه، دشنه، شمشیر و ساطور استفاده شده است. به گفته پلیس ۶۹ درصد قتل‌ها بدون برنامه‌ریزی قبلی و در اثر یک حادثه ناخواسته رخ داده است، دلیل این موضوع عصبانیت و نبود کنترلی بر خشم است که با استفاده از سلاح سرد همراه خود ناخواسته چند ضربه به طرف مقابل وارد کرده که همین امر باعث وقوع قتل و نزاع‌های خونین می‌شود.



منبع:بولتن نیوز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود