2 آذر 1394
شماره خبر: 153447

رزمایش الی بیت المقدس نمایش گوشه ای از قدرت و اقتدار بسیجیان بود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

رزمایش الی بیت المقدس نمایش گوشه ای از قدرت و اقتدار بسیجیان بود


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در ابتدای هفته بسیج را نمایش گوشه از قدرت و اقتدار بسیجیان بود که به رخ دشمنان کشیدند.
سردار علی استاد حسینی افزود: این رزمایش نمایش اقتداری بود که دشمنان میزان قدرت نظام جمهوری اسلامی را بدانند زیرا بایستی بعضی مواقع این قدرت را به منصه ظهور بگذاریم. وی با اشاره به اینکه در سراسر ایران اسلامی گردان های بیت المقدس و امام حسین (ع) آماده دفاع از نظام هستند، اظهار داشت: این رزمایش مصداق بارز آیه ی شریفه ی 'وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّکُمْ' می باشد که هدف آن ترهبون به عدوالله است که در واقع ترساندن دشمنان خدا و دشمنان نظام جمهوری اسلامی می باشد که جرأت هیچ گونه تعرضی به این سرزمین را نداشته باشد.
وی گفت: براساس این آیه از قرآن خواستیم تا دشمنان قدرت نظام جمهوری اسلامی و بسیجیان را ببینند و بهراسند که خود باعث دلگرمی مسلمانان چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور می شود.
استاد حسینی افزود: رزمایش شهدای خلیج فارس با توجه به شرایط زمانی آن و موقعیت امنیتی منطقه ما، یکی از مهم ترین رزمایشات سپاه بود و نقش به سزایی در بازدارندگی دشمنان و تامین امینت داخلی دارد. وی بیان داشت: در این رزمایش بسیجیان آمادگی خود را جهت اجرای اوامر فرماندهی معظم کل قوا و مقابله با دشمنان مستکبر بیرونی و تامین امنیت پایدار داخلی به نمایش گذاشتند. رزمایش الی بیت المقدس با عنوان خلیج فارس در روزهای 28 و 29 آبان ماه با حضور 120 گردان از دو هزار گردان بسیجی در کیلومتر 30 جاده قم - گرمسار برگزار شد. گردان های شرکت کننده در این رزمایش از پنج استان تهران، سمنان، قزوین، البرز، مرکزی و تهران بزرگ بودند. سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم با 20 گردان شامل 10 گردان امام حسین(ع) و 10 گردان بیت المقدس، سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با 20 گردان شامل 10 گردان امام حسین(ع) و 10 گردان بیت المقدس، سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با 27گردان شامل 12 گردان امام حسین(ع) و 15گردان بیت المقدس در این رزمایش حضور داشتند.
همچنین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با 15گردان شامل 10 گردان امام حسین(ع) و 5گردان بیت المقدس و سپاه روح الله استان مرکزی با 28گردان شامل 13گردان امام حسین(ع) و 15گردان بیت المقدس نیز در این رزمایش حضور داشتند. از سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ نیز 10 گردان بیت المقدس و یگان عملیات ویژه در رزمایش حاضر شدند.ک/3

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود