8 آذر 1394
شماره خبر: 153800

آغاز فعالیت «انجمن دانشجویان ترقی‌خواه ایران اسلامی» در دانشگاه خوارزمی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آغاز فعالیت «انجمن دانشجویان ترقی‌خواه ایران اسلامی» در دانشگاه خوارزمی


معاون فرهنگی دانشگاه خوارزمی از آغاز فعالیت یک تشکل‌ دانشجویی تحت عنوان «انجمن دانشجویان ترقی‌خواه ایران اسلامی» دراین دانشگاه خبر داد.
دکتر علی اکبر ایمانی گفت: در حاشیه جلسه‌ای که روز گذشته(هفتم آذر) با حضور ریاست دانشگاه خوارزمی و تشکل‌های مختلف دانشجویی برگزار گردید با آغاز فعالیت یک تشکل دانشجویی موافقت شد.
وی افزود: این تشکل فعالیت خود را تحت عنوان«انجمن دانشجویان ترقی‌خواه ایران اسلامی» و پس از بازنگری جزیی در اساسنامه آغاز خواهد کرد. معاون فرهنگی دانشگاه خوارزمی در ادامه به بیان صحبت‌های مطرح شده در جلسه روز گذشته پرداخت و خاطرنشان کرد: در این جلسه به تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی توصیه کردیم که فعالیت خود را در دانشگاه در کمال آرامش و به دور از هر گونه جنجال و حاشیه پیگیری کنند. وی تصریح کرد: به دانشجویان فعال در زمینه‌های مختلف توصیه کردیم مسائل کشور و دانشگاه را با دقت دنبال کنند و در فعالیت خود اخلاق را ملاک عمل قرار دهند. ایمانی در پایان ضمن تاکید بر نیاز دانشگاه به آرامش گفت: اکنون دانشگاه به آرامش نیاز دارد بنابراین به دانشجویان یادآوری کردیم درعین حالی که به پویایی فضای سیاسی دانشگاه کمک می‌کنند، از وابستگی جناحی و حزبی خودداری کرده و با آرامش عمل کنند.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود