15 آذر 1394
شماره خبر: 154110

هیچ تصمیمی بدون پشتوانه پژوهشی نباید اتخاذ شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

هیچ تصمیمی بدون پشتوانه پژوهشی نباید اتخاذ شود


رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران پژوهش را خمیرمایه تمام فعالیت ها دانست و گفت: هیچ تصمیمی بدون پشتوانه پژوهش در کشور نباید اتخاذ شود چرا که با این پشتوانه محکم می توان ظرفیت ها را افزایش داد.
علی سلاجقه در آئین افتتاح نمایشگاه پژوهش و فناوری استان البرز در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، افزود: امروز شاهد حضور نیروهای متعهد علمی بسیاری در کشور هستیم که باید از ظرفیت این نیروها برای گسترس پژوهش بهره کافی را ببریم. وی تصریح کرد: نیروهای متعهد که دربخش های هسته ای و سلول های بنیادین فعال هستند، می توانند کشور را به توسعه هرچه بیشتر برسانند.
سلاجقه گفت: امروز باید نقاط آسیب پذیر کشور را شناسایی کرد و با برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری دراستان البرز گوشه ای از توانمندی های پژوهشی به منصه ظهور رسیده است. وی خاطرنشان کرد: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی با 115 سال قدمت کاری می تواند یکی از مراکز مهم در رسیدن البرز به هدف مهم تبدیل شدن به قطب فناوری و علم باشد .سلاجقه تاکید کرد: امروز البرز باید در بحث فن بازار و کارآفرینی به الگوی کشوری تبدیل شود و دراین زمینه توجه به موضوعاتی از قبیل دانشگاه کارآفرین نسل سوم و مسوولیت پذیراجتماعی ضروری است . نمایشگاه پژوهش و فناوری استان البرز از 14 لغایت 18 آذرماه جاری در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران دایر شده است .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود