16 آذر 1394
شماره خبر: 154227

سر فصل های آموزشی جدید در دستور کار است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

سر فصل های آموزشی جدید در دستور کار است


رییس پلیس پیشگیری ناجا که در مراسم پایان دوره 224 آموزشی سربازان یگانهای حفاظت زندانها در پادگان شهید کچویی حضور یافته بود، گفت : در حال حاضر همه ساختارهای اجتماعی در حال تغییر و تحول هستند، دانش هم در حال تغییر و تحول است، بنابراین ما نمی توانیم در گذشته باقی بمانیم.
حتما باید خودمان را به روز نماییم و با علم، تکنولوژی و تاکتیک های روز ، خود را مهیا نماییم تا ماموریتها را به نحو احسنت انجام دهیم. وی رسیدگی به رفاه کارکنان یگان های حفاظت زندانها را از جمله مواردی دانست که در این برنامه ریزی جدید لحاظ شده است. رییس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: مقدمات سرفصل های آموزشی انجام گرفته و با همفکری و پشتیبانی خوبی که با رییس سازمان زندانها از این ایده ی جدید داشتیم، به نظر می رسد درآینده هم از نظر امکانات و منابع آموزشی ،یگان حفاظت زندانها که از لحاظ نوع ماموریت با سایریگان های دیگر تفاوت دارد متحول خواهد شد و نسبت به گذشته فرق خواهد کرد.
یگان حفاظت زندانها یکی از عظیم ترین و منسجم ترین یگانهای حفاظت در سطح کشور
سردار شرفی در خصوص تفاوت یگان حفاظت زندانها با دیگر یگانهای حفاظت در دیگر ارگانها و سازمانها، گفت: یگان حفاظت زندانها یکی از عظیم ترین و منسجم ترین یگانهای حفاظت در سطح کشور است چراکه علاوه بر حفاظت فیریکی، ابنیه و اماکن، سربازان برای کسانی اموزش می بینند که گرفتار در زندانها هستند. این عامل باعث می شود تا یگان حفاظت زندانها از سایر یگانهای حفاظت دیگر دستگاه ها متمایز باشد. وی در پایان ، نظم و انضباط و نحوه ی آموزش یگان های مستقر در پادگان شهید کچویی استان البرز را بسیار عالی ارزیابی کرد و از کلیه مسئولین سازمان زندانها، فرماندهان و حفاظت و عقیدتی کمال تشکر و قدردانی نمود. گفتنی است در مراسم سردوشی پایان دوره اموزشی یگانهای حفاظت زندانها، 1464 نفر از سربازان مستقر در پادگان شهید کچویی ، از مقابل رییس پلیس پیشگیری ناجا ، فرمانده یگان حفاظت سازمان زندانهای کشور و جمعی دیگر از فرماندهان رژه رفتند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود