15 دی 1394
شماره خبر: 155983

ضرورت نصب تابلو سامانه رسیدگی به شکایات 10000107 در همه ی درمانگاه ها

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ضرورت نصب تابلو سامانه رسیدگی به شکایات 10000107 در همه ی درمانگاه ها


دکتر علی کرد ، مدیر امور بیمارستانی وتعالی خدمات بالینی دانشگاه در جمع مسئولین فنی درمانگاه های سطح استان گفت: هدف از انجام دوره ای بازدید های نظارتی دانشگاه و ارزیابی عملکرد درمانگاهها در سطح استان ارتقاء دائمی خدمات سلامت محور در استان بوده وتاثیرات مثبت این ارزیابی به نفع درمانگاه ها خواهد بود.
وی هدف از برگزاری این نشست را ایجاد هماهنگی بیشتر با مسئولین فنی و آگاه سازی حوزه ی کاری و حرفه ای آنان دانست و افزود: مسئولین فنی که یکی از مهمترین و حساس ترین وظایف را در درمانگاهها انجام می دهند می بایست همت و تلاش بیشتری بر اجرای دقیق دستورالعمل ها و چک لیست های ارزیابی داشته باشند که دانشگاه در این خصوص حمایت لازم را خواهد داشت. دکتر کرد بر ضرورت آگاهی مسئولین فنی از شرح فعالیت و اختیارات خود تاکید کرد و افزود: تیم ارزیاب در بازدید های شبانه و روزانه خود به رعایت استاندارد های ابلاغی وزارت بهداشت ،رعایت و ارتقای کیفیت خدمات درمانی و رعایت حقوق بیماران و کارکنان توجه می کند و همچنین بر فعال بودن 24 ساعته درمانگاه های شبانه روزی تاکید می ورزد. مدیر امور بیمارستانی وتعالی خدمات بالینی دانشگاه ادامه داد: انجام به موقع ویزیت بیماران و فرایند های اورژانس و همچنین افزایش رضایتمندی مراجعان از مواردی است که مورد ارزیابی قرار می گیرد. وی در ادامه محور های ارزیابی و عملکرد دانشگاه از درمانگاهها را تشریح کرد و حضور پرسنل و مسئولین فنی ، بررسی تجهیزات پزشکی ، تاسیساتی و حفاظتی، نظافت و بهداشت عمومی ، رعایت حقوق بیمار و ضوابط و مقررات و همچنین بررسی مدارک پزشکی را از دیگر محور های ارزیابی برشمرد. دکتر کرد بر حساسیت دانشگاه در رعایت تعرفه های خدمات درمانی نسبت به نوع درمانگاه های خصوصی ، دولتی و خیریه تاکید کرد و افزود: مسئولین فنی نسبت به ارزیابی و گزارش گیری درونی و گزارش دهی به دانشگاه حساسیت بیشتری داشته باشند و رسیدگی به شکایات مردمی را در اولویت کاری خود بدانند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود