19 دی 1394
شماره خبر: 156199

بسیج ورزشکاران نقش ویژه ای در فرهنگ سازی و مقابله با تهاجم فرهنگی دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بسیج ورزشکاران نقش ویژه ای در فرهنگ سازی و مقابله با تهاجم فرهنگی دارد


سرهنگ نمکی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان البرز؛ این سازمان را داری نقش ویژه ای در فرهنگ سازی برای جوانان به خصوص ورزشکاران و مقابله با تهاجم فرهنگی ارزیابی کرد.
سرهنگ نمکی معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج ورزشکاران البرز با اشاره به شرایط ویژه ی کشور در عرصه های مختلف از جمله اقتصادی، سیاسی و ... اظهار کرد: با وجود شرایط خاص کشور در مسائل اقتصادی، روابط بین المللی و با توجه به دشمنی ها و کارشکنی های هر روزه ی غرب، صهیونیسم و جیره خواران آنان، بحث پرداختن به ورزش و فرهنگ سازی در این زمینه برای مقابله با تهاجمات فرهنگی و کاهش آسیب هاب اجتماعی امری ضروری است. وی ادامه: این مهم مسئله ای بسیار ضروری برای کمک به جوانان کشور است و اگر از آن غلفت کنیم، جبران مافات خیلی سخت و گران تمام خواهد شد. سرهنگ نمکی با اشاره به وظایف مطرح شده برای بسیج در قانون اساسی گفت: بسیج تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وظیفه ی حفظ و پاسداری از دستاوردهای نظام اسلامی را بر عهده دارد که در این راستا هیچ عرصه ای برای آن تعریف نشده و در واقع می تواند در تمامی عرصه ها نقش مثبت و اثرگذار خود را ایفا کند. وی با تاکید بر این که بسیج سازمانی فرا جناحی و حتی فرا مرزی است، خاطر نشان کرد: مجاهدت های رزمندگان بسیجی در کشورهایی مانند عراق و سوریه از همین قوانین و گستردگی فعالیت های بسیج سرچشمه گرفته است.
معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با حساس خواندن شرایط کار با جوانان و ورزشکاران تاکید کرد: امروزه دشمن های اسلام انقلاب تدارک ویژه ای را برای آسیب زده به اعتقاد مردم علی الخصوص جوانان در نظر گرفته و فعالیت های زیادی برای جلوگیری از رشد و پیشرفت نظام اسلامی انجام می دهند که قطعا فعالیت های فرهنگی و ورزشی می تواند یکی از بهترین راه های خنثی سازی این توطئه ها باشد. وی در پایان تصریح کرد: از زحمات سرهنگ شاه آبادی در زمان تصدی مسئولیت بسیج ورزشکاران قدرانی کرده و برای سرگرد هاشمی رئیس جدیداین سازمان آرزوی موفقیت می کنم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود