20 دی 1394
شماره خبر: 156272

راه یابی مقالات کارشناسان فرهنگی استان به مرحله نهایی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

راه یابی مقالات کارشناسان فرهنگی استان به مرحله نهایی


مقالات کارشناسان فرهنگی استان در دومين جشنواره فرهنگي و اجتماعي کارشناسان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي کشور به مرحله نهایی راه یافت.
اين جشنواره در راستاي گسترش تفکر خلاق و نوآورانه و فراهم آوردن زمينه اي براي بروز و ظهورخلاقيت و ارتقاي توانمنديهاي کارشناسان شاغل در حوزه فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي کشور از روز 15 دیماه 94 در مجتمع عصر انقلاب آغاز شد. بر اساس این گزارش، دومين جشنواره فرهنگي و اجتماعي کارشناسان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي شامل بخش هاي قرآني (قرائت، ترتيل،تحقيق و حفظ)، هنري(عکس، نقاشي، نقاشي خط، کاريکاتور، طراحي پوستر و موسيقي) بخش فيلم(فيلم کوتاه، پويانمايي، ساخت تيزر و موبايل فيلم)، ادبي(داستان بلند، داستان کوتاه، نمايشنامه، فيلمنامه و شعر)، مقاله نويسي(مقالات علمي و ترويجي) بخش کارآفريني فرهنگي و ايده هاي فرهنگي بود و فراخوان اين جشنواره از اول ارديبهشت ماه به دانشگاه ها ابلاغ شده و مهلت ارسال آثار تا پايان خرداد ماه در نظر گرفته شده و در دیماه ماه سال جاري اختتاميه اين جشنواره برگزار گردید.همزمان با آن نمایشگاهی از آثار کارشناسان برپا گردید. این گزارش می افزاید: در روز دوم گرد همایی کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها در کارگاه های آموزشی شرکت کرده و پس از آن نیز نشست پرسش و پاسخی با حضور دکتر ایرجی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی و کارشناسان دانشگاه ها برگزار شد. ميزبان برگزاري اين جشنواره معاونت فرهنگي دانشگاه تهران و دبيرخانه آن در باشگاه دانشجويان دانشگاه تهران داير شد که95 دانشگاه دولتی، پیام نور، علمی کاربردی و دانشگاههای غیرانتفاعی شرکت داشتند.
کارشناسان فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان البرز با 3عنوان مقاله (تاثیر ایجاد مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری در شکل­گیری دانشگاه کارآفرین، تبیین مسائل صنعت گردشگري جمهوري اسلامی ایران، رابطه مهارتهای ارتباطی با هوش معنوی در دانشجویان بومی) در این جشنواره حضور یافتند که از 900اثر ارسالی مقالات آنها بین 40 اثر برگزیده قرار گرفت. اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی و هنری کارشناسان 17دیماه با حضور مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در مجتمع عصر انقلاب برگزار و از کارشناسان برگزیده تجلیل شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود