7 بهمن 1394
شماره خبر: 157429

عمل به اجرای قانون امر به‌ معروف و نهی از منکر سیاسی و جناحی نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

عمل به اجرای قانون امر به‌ معروف و نهی از منکر سیاسی و جناحی نیست


فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه قانون امربه‌معروف و نهی از منکر سیاسی و جناحی نیست، گفت: چرا دولت این قانون را اجرایی نمی کند؟
سردار علی استاد حسینی در جلسه‌ای با حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان، که در فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، با تأکید بر اینکه فتنه گران در سال ۸۸ تخم تردید را در کشور کاشتند، اظهار کرد: فتنه گران در حوادث سال ۸۸ به خیال خامشان زمینه انقلاب مخملی با عنوان جنبش سبز را فراهم کردند. وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی فتنه گران را حمایت می‌کردند، گفت: فتنه گران با حمایت دشمن همه توان خود را برای ضربه زدن به کشور به کار بردند. سردار استاد حسینی با تأکید بر اینکه حوادث ۸۸ به کشور لطمه‌های زیادی را وارد کرد، گفت: این حوادث برای کشور حُسن‌هایی نیز داشت از جمله اینکه دشمن همه توان خود را به میدان آورد و باعث شد که چهره‌های عناصر داخلی که با دشمن هم‌نوا شدند برملا شود. فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه پشت‌صحنه حوادث ۸۸ برای مردم رو شده است، گفت: این در حالی است که عالی‌ترین مسئول اجرایی کشور در خصوص رد صلاحیت‌ها حرف‌های را می‌زند و در مقابل نظارت شورای نگهبان موضعی را می‌گیرد که حتی فتنه گران جرات گفتنش را ندارند.
دشمن به دنبال جاروجنجال در دانشگاه‌های کشور است
وی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان رهبری است، گفت: دشمن در دانشگاه‌ها و نظام آموزش‌وپرورش کشور نفوذ کرده است . باید جلوی نفوذ بیشتر دشمن را گرفت. وی در ادامه سخنان خود به تصویب قانون امربه‌معروف و نهی از منکر توسط شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: درحالی‌که قانون شورای نگهبان به تصویب مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان رسیده است ولی رئیس‌جمهور این قانون را ابلاغ نکرده این در حالی است که این قانون سیاسی و جناحی نبوده و یک فریضه الهی است. فرمانده سپاه استان البرز با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال نفوذ در مجلس شورای اسلامی نیز هست، گفت: آن‌ها درصدد هستند تا با نفوذ در مراکز تصمیم‌ساز و تصمیم گیر بتوانند قوانینی را به تصویب برسانند که اصول و ارزش‌های انقلاب را کمرنگ جلوه دهد.به گفته سردار استاد حسینی دشمن به دنبال از بین بردن روحیه ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی ملت شریف ایران اسلامی است. وی در ادامه با طرح این سؤال که وظیفه دانشجویان بسیجی در مقابل پروژه نفوذ چیست، گفت: با دعوا و جدال مشکلات حل نمی‌شود بلکه باید با آرامش و منطقی حرف بزنید و محکم بر مواضع خود ایستادگی کنید.
برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی ضروری است
فرمانده سپاه استان البرز وظیفه دانشجویان بسیجی را روشنگری دانست و گفت: جاروجنجال به نفع انقلاب نیست دشمن به دنبال این است که در دانشگاه‌ها جار و جنجال به وجود آید و برخی عناصر خودفروخته داخلی بسیجیان را متهم به تندروی کنند. سردار استاد حسینی با تأکید بر اینکه نباید جلسات جناح مخالف را بر هم زد، گفت: دشمن به دنبال این است که دانشجویان بسیجی جلساتی افرادی از قبیل علی مطهری و منتجب نیا را در دانشگاه‌ها بر هم بزنند بعد این بهانه را علم کند که بسیجیان تندرو هستند. وی تأکید کرد: بسیجیان با بصیرت باید به روشنگری پرداخته و با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی به اهداف خود دست یابند. فرمانده سپاه استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله شورایی شدن رهبری که توسط آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مطرح‌شده است، اشاره کرد و گفت: در هیچ حکومت اسلامی رهبری شورایی اداره نمی‌شود. هر کس این را مطرح کرده است برای کوبیدن ولایت‌فقیه این مسئله را مطرح کرده و به دنبال رسوخ در مجلس خبرگان رهبری است.
سپاه پای اصول و ارزش‌های انقلاب محکم ایستاده است
سردار استاد حسینی در خصوص انتخابات خبرگان رهبری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را مبنی دانست و گفت: دانشجویان بسیجی در فضای مجازی و حقیقی در خصوص جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ارائه اطلاعات بپردازند چراکه این مهم یک تکلیف الهی است. وی در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: به کاندیداهایی رای دهید که در خصوص مسئله نفوذ اقدام به روشنگری کرده و به بیانات رهبری توجه ویژه دارند. فرمانده سپاه استان البرز در پایان تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پای اصول و ارزش‌های انقلاب محکم ایستاده است. در پایان این جلسه دانشجویان بسیجی به بیان برخی دغدغه های خود از جمله کیفیت اقدامات فرهنگی در دانشگاه های سراسر استان پرداختند و خواستار حضور بیشتر فرمانده سپاه استان در دانشگاه ها و همچنین دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی شدند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود