9 دی 1394
شماره خبر: 155522

ابعاد فتنه ۸۸ برای جوانان بازگو شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ابعاد فتنه ۸۸ برای جوانان بازگو شود


فرمانده سپاه استان البرز بازخوانی فتنه ۸۸ را به ویژه برای جوانان ضروری دانست و گفت: برخی به دنبال فراموشی حماسه بزرگ ۹ دی هستند.
سردار علی استاد حسینی در ویژه‌برنامه ۹ دی که در مسجد ابوذر کرج برگزار شد، به بازخوانی فتنه ۸۸ تأکید کرد و گفت: برخی به دنبال فراموشی این حماسه بزرگ و ابعاد فتنه هستند. وی در ادامه با تأکید اگر بصیر و آگاه نباشیم فتنه بزرگ‌تری شکل خواهد گرفت، افزود: تحلیل یوم‌الله ۹ دی از اهمیت زیادی برخوردار است ابعاد فتنه باید برای جوانان بازگو و فتنه گران باید شناسایی شوند. فرمانده سپاه استان البرز با تأکید بر اینکه وقتی آمریکا از یک جریان و فتنه دفاع می‌کنند باید بصیر باشیم و توطئه‌های شیطان بزرگ را بشناسیم، گفت: آمریکا همیشه نیت‌های شومی دارد. به گفته سردار استاد حسینی برخی معتقدند فتنه از قبل برنامه‌ریزی و با ماهیت براندازی نظام بوده است و عده‌ای فتنه را ریشه در بداخلاقی انتخاباتی می‌دانند که دو کاندیدا نسبت به هم آغاز کردند.
پیش‌بینی سناتور آمریکایی از وقوع انقلاب مخملی و سبز در ایران
وی با تأکید بر اینکه این برنامه از چندین سال پیش برنامه‌ریزی‌شده بود، گفت: در کنفرانس اورشلیم سال ۱۹۸۶ «فوکویاما» مسائلی را در خصوص ایران مطرح کرد و تنها راه مبارزه با جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفتن ولایت‌فقیه، فرهنگ شهادت و انتظار امام زمان(عج) معرفی کرد. فرمانده سپاه استان البرز با تأکید بر اینکه فوکویاما از بین بردن ولایت‌فقیه را باعث افت کردن شیعه اعلام کرده بود، گفت: دشمن زمانی که در جنگ سخت توفیقی به دست نیاورد جنگ نرم را در دستور کار خود قرار می‌دهد. سردار استاد حسینی به کتاب جان مک‌کین سناتور آمریکایی اشاره کرد و گفت: این سناتور ۴ سال قبل از وقوع فتنه ۸۸ در کتاب خود به انقلاب مخملی و رنگ سبز در ایران اشاره‌کرده بود. وی در ادامه با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبانی چون موسوی‌خوئینی‌ها و ابطحی از برنامه اصلاحات برای تضعیف رهبری نظام سخن گفته‌اند، گفت: اصلاحات به دنبال نظامی با ولایت‌فقیه ضعیف شده و یا بدون ولایت‌فقیه بودند چراکه آن‌ها معتقد بودند که با بازگشت اصلاحات رهبری دیگر جایگاهی نخواهد داشت.
سردار استاد حسینی با تأکید بر اینکه افرادی که با مقام معظم رهبری بیعت نکردند با آمریکا و متحدانش، اسراییل و آل سعود بیعت کرده‌اند این سؤال را مطرح کرد که آیا بیعت با شیطان بزرگ و رژیم غاصب اسراییل و آل سعود که دست‌نشانده آمریکا در منطقه است ارزشش را داشت؟
به افرادی رأی دهیم که با فتنه ارتباطی ندارند
وی کسانی را که در مقابل رهبری ایستادگی کردند کسانی خواند که باعث تشکیک در انتخابات سال ۸۴ شدند و بیان کرد: این افراد پس از ناکامی در انتخابات سازوکار انتخابات را در کشور زیر سؤال بردند.
وی آگاهی و بصیرت افزایی را در شرایط حساس کنونی ضروری دانست و گفت: آگاهی ما دشمن را فراری می‌دهد و باعث می‌شود نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود. فرمانده سپاه پاسداران استان البرز به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: افراد زیادی در این دوره انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند و می‌خواهند از میان شمار زیاد کاندیداها چند تن را روانه مجلس کنند. سردار استاد حسینی در پایان با تأکید بر اینکه نباید از روحانیت اصیل و انقلابی جدا شویم، گفت: باید به افرادی رأی دهیم که با فتنه هیچ‌گونه ارتباط نداشته باشند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود