13 بهمن 1394
شماره خبر: 157870

برگزاری جلسه برگزاری بزرگداشت دهه فجر در دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برگزاری جلسه برگزاری بزرگداشت دهه فجر در دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرج


در آستانه روزهای حماسه و قیام دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت این ایام مبارک به منظور هماهنگی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
در این جلسه که با حضور دکتر میرزا رئیس واحد کرج و حجت الاسلام والمسلمین امن ا... فرید مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد کرج و جمعی از معاونین و مسئولان اجرایی و فرهنگی این واحد دانشگاهی برگزار شد در خصوص نحوه بزرگداشت این روزهای پرخیر و برکت براساس بخشنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی هماهنگی لازم به عمل آمد و تصمیمات مهمی اتخاذ شد.
وی با تاکید بر پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی و به جهت بیان شکوه این واقعه تاثیرگذار و سرنوشت ساز مراسم دهه فجر را فرصتی برای به تصویر کشیدن بخش هایی از رشادت ها و دلاوری های ملت بیدار ایران در آن روزهای تاریخی عنوان کرد. دکتر میرزا از مسئولین و دست اندرکاران و برگزار کنندگان "پنجمین جشنواره ملی مخترعان دانشگاه آزاد اسلامی و هفتمین جشنواره روریش بنیادهای نخبگان البرز و تهران"، برگزاری "آزمون دکتری تخصصی " و "طرح ضیافت اندیشه" در دانشگاه آزاد اسلامی کرج قدردانی کرد. در پایان جلسه ضمن اتخاذ تصمیمات مهم در جهت رفع مسائل و مشکلات دانشجویی ، اداری و عمرانی واحد دکتر میرزا تاکید کرد: امسال نیز دانشجویان، استادان وکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج دوشادوش سایر آحاد ملت شهیدپرور ایران اسلامی و طبق روال هر سال در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور خواهند داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود