26 بهمن 1394
شماره خبر: 158666

ساخت و سازهای غیر مجاز در ساوجبلاغ تخریب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ساخت و سازهای غیر مجاز در ساوجبلاغ تخریب شد


رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد: تعدادی ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه محور کردان این شهرستان تخریب شد.
وحید ابراهیم زاده افزود: ساخت و سازها در حریم راه ها یکی از چالش های مهم جاده ای این منطقه محسوب می شوند و وجود آنها موجب کاهش دید رانندگان و در نهایت سبب افزایش تصادفات خواهد بود.
وی بیان داشت: رفع تجاوز شامل صدور اخطار، توقف کار، جلوگیری از ساخت و ساز و نصب تابلو و در نهایت تخریب و قلع و قمع است. وی افزود: افرادی در محدوده کردان بدون رعایت حریم قانونی اقدام به ذخیره مصالح ساختمانی و نصب تابلوهای تبلیغاتی کرده بودندکه پس از طی مراحل قانونی و اخذ حکم از مراجع قضایی ساخت ساز تخریب، تابلوها جمع آوری ورفع تجاوز از این محور انجام شد. ابراهیم زاده حفظ و حراست از حریم قانونی راه های اصلی،فرعی و روستایی حوزه استحفاظی را یکی از مهم ترین و اصلی ترین وظایف خود عنوان کرد و بیان داشت : در این راستا عوامل راهداری این اداره همواره نسبت به نظارت و بازدید از محورهای ارتباطی اقدام و در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در حریم قانونی راه از طریق مراجع ذیربط با افراد خاطی برخورد خواهد شد. وی در ادامه به برنامه های این اداره برای پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها اشاره کرد و گفت: این اداره به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی محورهای حوزه استحفاظی و همچنین در پیش بودن بهار طبیعت و ایام نوروز و حضور مسافران و گردشگران نوروزی، پاکسازی حریم محورهای مواصلاتی این شهرستان را در دستور کار قرار داده وایمن سازی محورهای استحفاظی این اداره نیز با هدف افزایش ایمنی تردد و تسهیل رفت و آمد همچنان عملیاتی میباشد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود