7 تیر 1394
شماره خبر: 144593

دیوارکشی های غیر مجاز در جاده برغان تخریب و رفع آثار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دیوارکشی های غیر مجاز در جاده برغان تخریب و رفع آثار شد


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از تخریب دیوار کشی های غیر مجاز در جاده برغان خبر داد و گفت: این عملیات با حکم قضایی و به همت تیم های معاونت خدمات شهری منطقه و نیروی انتظامی انجام گردید.
عزیز صدر نژاد در تشریح این عملیات اظهار داشت: عملیات فوق در راستای گزارشات واصله مبنی بر وجود دیوار کشی های غیر مجاز در جاده برغان انجام گردید که تیم های عملیاتی در یک حرکت جهادی اقدام به تخریب آن نمودند. وی هدف از اجرای این عملیات را جلوگیری از تصرف اراضی دولتی و ملی و ضرورت رعایت قانون عنوان کرد و افزود: بناهای غیر مجاز اصول قانونی را رعایت نکرده و بدون اخذ مجوزهای لازم اقدام به دیوار کشی نموده اند که بعضاً برخی اراضی را نیر تصرف می نمایند، از این رو عوامل کنترل و نظارت منطقه با شناسایی این املاک اقدام به تخریب و رفع آثار آنها می نمایند.
صدر نژاد یاد آور شد: منطقه 6 شهرداری از جمله مناطق پر جمعیت می باشد که وسعت جغرافیایی بالایی را در دل خود دارد لذا کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز و جلوگیری از تصرف اراضی نیاز به حساسیت و توجه ویژه دارد. در این راستا گشت های ویژه ای توسط واحد کنترل و نظارت به صورت روزانه جهت جلوگیری از تصرفات غیر قانونی در سطح منطقه حضور دارند. مدیر منطقه 6 شهرداری کرج در پایان خاطر نشان کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی و تجاوز به حریم و امکانات شهری به شمار می‌رود و از همین رو، شهرداری به طور جد مقابله با روند ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم شهر را خواستار است و این موضوع را با همکاری تمام مسئولان مربوطه پیگیری می‌کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود