1 اسفند 1394
شماره خبر: 158931

مردم انقلابی ایران هفتم اسفند چشم بدخواهان اسلام را کور خواهند کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مردم انقلابی ایران هفتم اسفند چشم بدخواهان اسلام را کور خواهند کرد


نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: مردم مسلمان و انقلابی ایران با حضور پرشور خود در انتخابات هفتم اسفند، چشم دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را کور خواهند کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در ابعاد داخلی و خارجی بسیار مهم و سرنوشت ساز توصیف کرد و افزود: قشرهای مختلف مردم در روز هفتم اسفند ماه با حضور گسترده و آگاهانه خود در پای صندوق های اخذ رای پاسخ عملی به دشمنان اسلام خواهند داد.
وی تاکید کرد که مردم کسانی را به عنوان نماینده خود به این دو مجلس بفرستند که اصلح تر ازدیگران باشند. وی اظهار داشت: انتخاب نمایندگان اصلح و دوستدار نظام اسلامی، موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام خواهد شد. حجت الاسلام حسینی همدانی با بیان اینکه دشمنان از ماه ها قبل برای نفوذ در ایران اسلامی نقشه کشیده اندو برنامه های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی بسیار پیچیده است، تاکید کرد که مردم در این انتخابات با بصیرت و آگاهی بیشتر دست به انتخاب بزنند. خطیب جمعه کرج با اشاره به نگاه دشمنان اسلام به انتخابات ایران، گفت: همه باید بدانیم که سیاست های آمریکا در قبال ایران هنوزتغییر نکرده و اسکتبار جهانی به دنبال پیاده کردن نقشه های خود در منطقه و ایران برای حفظ آرامش رژیم صهیونیستی و به غارت بردن سرمایه های منطقه است. حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنانش به نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنان توصیه کرد که بدون تخریب یکدیگر به تبیین برنامه های خود برای مردم در فضایی آرام بپردازند. امام جمعه کرج اظهار داشت: مردم باید در انتخاب نامزدهای مجلس شورای اسلامی به عملکرد گذشته و حال آنان توجه کنند و شاخص هایی مانند همراهی با نظام اسلامی ، آرمان های امام راحل (ره) و ولایت فقیه را ملاک انتخاب خود قرار دهند. نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان شرقی ، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند نباید شورای نگهبان توسط برخی افراد تخریب شود. وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سکاندار و دیده بان نظام اسلامی همواره در مواقع حساس هشدارهای لازم را داده اند که باید به این هشدارها توجه ویژه شود. نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنانش بر اهمیت اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: همه مسئولان برای برون رفت از تنگناهای اقتصادی باید اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی را با جدیت دنبال کنند. وی اظهار داشت: رهایی از مشکلات بیکاری، اشتغال و رکود تنها با توجه به مباحث اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد. امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنانش بر پرهیزمردم و مسئولان از اسراف و تجمل گرایی تاکید کردو گفت: تجمل گرایی منشاءبسیاری از مشکلات اجتماعی است که باید از آن پرهیز شود. وی افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی باید در حوزه کاری خود از بیت المال مراقبت کنند و در این بخش از اسراف و تجمل گرایی پرهیز شود کما اینکه مردم هم باید فرهنگ قناعت و جلوگیری از اسراف را درونی کنند. وی گفت: آسان گرفتن ازدواج جوانان از راه های کاهش آسیب های اجتماعی است.
امام جمعه کرج ، اسراف و تجمل گرایی را حرکتی ناپسند و نازیبا توصیف کرد و گفت: یکی از راه های برون رفت از مشکلاتی مانند بیکاری و فقر اجتماعی ، توجه به سبک زندگی اسلامی و ساده زیستی است. وی اظهار داشت: به رخ کشیدن مال و دارایی حرکتی نازیبا و ناپسند است و همه باید ساده زیستی را سرلوحه زندگی قرار دهیم. امام جمعه کرج گفت: فرهنگ اشرافیت و اسراف ، شکاف طبقاتی را به دنبال دارد. نماینده ولی فقیه دراستان البرز با گرامیداشت یکم اسفندماه سالروز شهادت شهید محلاتی و روز روحانیت افزود: قشر روحانی همواره در تمام عرصه ها با مردم همراه و همگام بوده و در هشت سال دفاع مقدس، سه هزارو 417 روحانی به شهادت رسیدند که مبین حضور همیشگی این قشر در عرصه های دفاعی بوده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود